نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
رحیمی جهان آبادی نوشت: خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.
کرمانشاه- نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل خودرو از کالای مصرفی به سرمایه‌ای، گفت: نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأیید واردات خودرو‌های کارکرده گفت: قرار نیست این خودرو‌ها از محل ارز دولتی وارد شود بلکه مردم می‌توانند با ارز‌هایی که در خانه‌های خود دارند و تا ۶۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اقدام به واردات کنند.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
کرمانشاه- عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان، گفت: اجرای طرح سامانه سردسیری در کرمانشاه امسال تعیین تکلیف می‌شود.
نشست خبری عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس
کرمانشاه- عضو هیت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای راه آهن کرمانشاه خبر داد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که وظیفه دولت حراست و اجرای قانون اساسی و احکام شریعت در حوزه عفاف و حجاب است.
اهواز -نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود، به نوعی به جواد نکونام طعنه زد.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار و گرانی‌ها گفت: وضعیت بازار به گونه‌ای شده که حتی بچه های مذهبی و انقلابی هم از آن خسته شده‌اند.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
پس از درخواست نماینده مردم کرمانشاه برای استعفا از نمایندگی مجلس، زمزمه‌هایی مطرح شده بر این قرار است احتمالا وی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: به داد مشکل رفع بیکاری جوانان برسید سازمان برنامه و بودجه باید به مردم و دولت و استان‌ها کمک کند و با عمل به قانون دغدغه اشتغال را برطرف سازد.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
سوال نماینده مردم زابل از وزیر نیرو در جلسه علنی عصر امروز مجلس اعلام وصول شد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ