اهواز- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود اینکه قیمت خرید تضمینی گندم اصلاح نشده، پول خرید گندم و کلزای کشاورزان تاکنون پرداخت نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد که انتقال آندره اونانا از اینتر یه یونایتد امروز سرانجام نهایی شود تا دست باشگاه ایتالیایی برای اهداف بعدی باز شود.
یان فاستر، سرمربی زیر 20 ساله های انگلیس، به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی الاتفاق عربستان اضافه شد.
در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت، فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.
اینترمیلان قصد دارد در صورت قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن یان زومر اقدام کند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با اشاره به محدودیت های مالی این باشگاه از انصراف آبی اناری‌ها از جذب 3 ستاره خبر داد.
منچستریونایتد با انتشار درآمدهای باشگاه در سه ماه گذشته، اعلام کرد پول برای خرید بازیکن دارد ولی قادر نیست بازیکن 100 میلیون پوندی بخرد.
روش‌های انتقال پول و خرید کارتی کدام‌اند؟
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد.
مدیران باشگاه اینتر پیشنهاد 60 میلیونی سران نیوکسل برای خرید بارلا را رد کردند.
آخرین وضعیت میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان و پرداخت پول گندم‌های خریداری شده به گندم‌کاران اعلام شد.
باشگاه مادریدی با پیشنهادی جالب برای خرید هری کین در این تابستان اقدام خواهد کرد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از پیروزی 3-0 مقابل آگزبورگ و قرار گرفتن در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا گفت زردپوشان یک قدم تا بالا بردن جام فاصله دارند و بسیار خوشحالند.
پروسه آزادسازی حساب های وکالتی از امروز آغاز شده و این موضوع برای افرادی است که از ادامه ثبت نام در خودروهای وارداتی انصراف داده و یا مشمول نشده اند.
قائم مقام وزیر صمت خطاب به بانک مرکزی نوشت: متاسفانه علیرغم مکاتبات صورت‌گرفته مبنی بر ضرورت رعایت حقوق افراد و رفع مسدودی حساب اشخاص پس از اعلام انصراف و یا درخواست کتبی متقاضی همچنان برخی بانک‌های عامل از آزادسازی حساب‌های مذکور امتناع ورزیده است.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن به کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، به شدت علاقه‌مند شده و حاضر است برای خرید او 180 میلیون یورو بپردازد.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
کارل هاینتس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، درباره سیاست همیشگی این باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرده و می‌گوید با پول نمی‌توان قهرمانی در چمپیونزلیگ را خرید.
برای خرید لاماری در هفته آینده باید حداقل مبلغ پول پایه را پرداخت کرد.
سرمربی لیدزیونایتد که در تابستان جاری در آستانه عقد قرارداد با کودی گاکپو بود، حالا اعتراف می کند که پول کافی برای خرید او را نخواهند داشت.
لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، به شوخی با سیاست های مالی باشگاه بارسلونا پرداخته است.
ماسک: برای خرید توییتر پول اضافی دادم
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رکورد ۳۳ساله پرداخت پول گندم به کشاورزان خبر داد و گفت: رشد ۶۰ درصدی خرید گندم محصول اعتماد نیم میلیون کشاورز به دولت است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان کل باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ