تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و ۲ مصدوم بر اثر سقوط اتاقک آسانسور در ایلخچی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
ساری- معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ ۲ شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
فوزی جلیلیان، صاحب یک آبمیوه‌فروشی در برج متروپل، ۲ پسرش آرین و عرفان و برادرزاده‌اش حمیدرضا هم جزو قربانیان متروپل بودند. پیکرشان یک هفته بعد از فاجعه پیدا شد. مردم، ندا جلیلیان، مادر خانواده را داغدارترین زن فاجعه متروپل نامیدند. او امروز، نسبت به برخورد پلیس اعتراض کرد و گفت که کمترین انتظار خانواده‌ها از مسوولان این بود که اجازه بدهند در محل حادثه مراسم یادبود و عزاداری برگزار کنند.
حدود دو هفته پیش یک مقبره باستانی ساخته‌شده از سنگ گرانیت سیاه‌رنگ در کشور مصر کشف شد. این مقبره در حین کاوش‌های مناطق ساحلی شهر اسکندریه شناسایی‌شده و در آن، یک تابوت سنگی به طول ۱۰ فوت در حدود ۳ متر به دست آمد که تاریخ آن به دوره حکومت بطالسه در مصر و حدفاصل سال‌های ۳۰۵ تا ۳۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد. این تابوت در حدود ۲ متر ارتفاع داشته و وزن آن نیز حدود ۳۰ تن تخمین زده می‌شود.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
سرگرد احمدی: ریزش سنگ‌های ریز و درشت در محور کندوان از ادوار گذشته تا اکنون خسارت‌های مالی و جانی زیادی بر جا گذاشته است. در آخرین مورد این خسارت‌ها سقوط سنگ در سه شب شب هفته جاری به مرگ ۲ مسافر نوروزی و سه مصدوم از اعضای یک خانواده منجر شد.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای چهارشنبه سوری باید مراقبت کنیم، تا الان یک فوتی و هشت مصدوم قطع عضو داشته‌ایم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
در طول یک دهه از ۲۰ تا ۳۰ سالگی، راینر با سرعتی بی سابقه نسبت به سن خود رشد کرد. او نه تنها نهایتاً از مرز پنج فوت عبور کرد، بلکه دو فوت دیگر به قدش اضافه شد و در نهایت تا سال ۱۹۳۰ به بیش از هفت فوت و یک اینچ (۲ متر و ۱۶ سانتی متر) رسید.
رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر در جریان حادثه تصادف دو اتوبوس در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.
طبق اعلام وب سایت فوتی رنکینگز، سهمیه ایران در لیگ نخبگان تا به امروز، ۲ سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم است.
ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو‌های انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ را در طرح فروش فوری با موعد تحویل یک ماهه و بدون قرعه‌کشی از روز شنبه ۱۲ آذرماه عرضه می کند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر در ریزش متروپل خبر داد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ