سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی تصادف یک اتوبوس و یک کامیون در شرق این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
مشهد- مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی تصادف کوئیک با آریو در جاده مشهد - سرخس ۵ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
‌ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف در محور میامی - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشت.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف در محور میامی - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشت.
خارج شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری از بزرگراهی در مکزیک دست کم ۱۵ کشته برجا گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
در اثر این اتفاق، مریم باقرزاده زن دوچرخه‌سوار دچار خونریزی مغزی شده و سطح هوشیاری او در حال حاضر پنج است.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ۲۰۶ با هشت وسیله دیگر در محدوده اکباتان خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل ها در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق و فوت راننده این سواری خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان اعلام کرد: در جریان یک سانحه رانندگی در محدوده علی آباد فاصله ۱۰ کیلومتری گیلوان در استان گیلان هفت نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شد.
راننده یک خودروی سانتافه داخل یک کوچه با چند خودرو از جمله یک پژو ۲۰۶ تصادف کرد، اما به جای تماس با پلیس، از محل حادثه گریخت. منبع: خبرفوری
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.
بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.
اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: علت وقوع تصادف پژو ۲۰۶ و با هیئت عزاداری در اردستان ۵۰ درصد راننده پژو و ۵۰ درصد مسئول هیئت بود.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ