ساری- معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ ۲ شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: تصادف زنجیره‌ای اتوبان پاسداران۳ نفر فوتی برجای گذاشت.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جان باختن سه نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام سه کشته در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان بارش‌ها شدت گرفته‌ است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در صورت لزوم هستند.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
استاندار آذربایجان غربی از مردم خواست خونسردی خود را حفظ کرده و اخبار صحیح را از منابع خبری موثق پیگیری کنند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودرو‌ها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت دو نفر در سه سانحه رانندگی خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۱ نفر و فوت سه نفر در سه سانحه رانندگی در خوزستان خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت هر دو روز ۳ فوتی در تصادفات تهران خبر داد و گفت: فوت عابران پیاده ۶ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که «نیما شفق دوست» حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده است.
عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: اسرا، ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟! رسانه‌های پیش از این در خبری مدعی شدند: اسرا پناهی دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل بوده که در اغتشاشات فوت کرده است.
در ۳ روز اخیر ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل به بخش مسمومیت مرکز آموزشی درمانی رازی رشت مراجعه کردند که حال بسیاری از آن‌ها وخیم بوده است.
گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور بیرجند به اسدیه رخ داد که با اعلام حادثه ۲ تیم از پایگاه میاباد و ۲ تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ