فوزی جلیلیان، صاحب یک آبمیوه‌فروشی در برج متروپل، ۲ پسرش آرین و عرفان و برادرزاده‌اش حمیدرضا هم جزو قربانیان متروپل بودند. پیکرشان یک هفته بعد از فاجعه پیدا شد. مردم، ندا جلیلیان، مادر خانواده را داغدارترین زن فاجعه متروپل نامیدند. او امروز، نسبت به برخورد پلیس اعتراض کرد و گفت که کمترین انتظار خانواده‌ها از مسوولان این بود که اجازه بدهند در محل حادثه مراسم یادبود و عزاداری برگزار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امارات در صدر فهرست بیشترین سرمایه گذاری در قاره آفریقا طی ۱۰ سال گذشته قرار دارد.
حداد عادل گفت: مردم ایران هیچ گاه اعتنایی به اپوزیسیون خارج از کشور نداشته‌اند، در همین ایام محرم از مدت‌ها قبل هشتگ تحریم محرم و سیاه نپوشیدن مردم را منتشر می‌کردند، اما آیا مردم اعتنا کردند؟ مسلماً خیر، و محرم از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شده و می‌شود.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: امیدوارم قرارداد غلات دریای سیاه حداقل به مدت ۳ ماه تمدید شود؛ البته گزینه بهتر این است که آن را برای ۲ سال دیگر اجرا کنیم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تناسب نداشتن عرضه و تقاضا، تشکیل بازار سیاه و شکل گرفتن بازار‌های غیررسمی و درگاه‌های غیررسمی باعث افزایش تخلفات در حوزه فروش بلیت هواپیما شده است.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
رودبار- قلب شهرستان رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ با لرزش زمین ایستاد اما با گذشت این فاجعه دردناک، گوشه گوشه این شهرستان همچنان در فقر و محرومیت به سر می برد.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، باید در ماه اکتبر و نوامبر سال جاری میلادی در دادگاه به اتهاماتش پاسخ دهد.
گمان می رود این الماس های سیاه بین 2.6 تا 3.8 میلیارد سال قدمت داشته باشند و تاکنون تنها در برزیل و جمهوری آفریقای مرکزی یافت شده‌اند.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ هماهنگی با بازیگران مهم صورت گرفت و از رشد سرمایه گذاری منفی ۵ به رشد ۷.۷ درصد سال گذشته رسیدیم. بر این اساس از سیاه چاله رشد منفی سرمایه گذاری خارج شدیم.
ایران با داشتن سوابق درخشان در مبارزه با استعمار و حمایت از جنبش‌های سیاه‌پوستان دارای سرمایه معنوی در میان مردم قاره آفریقاست، اما متأسفانه از دیپلماسی پایدار در این قاره غفلت کرده است.
کارنامه طیف مدعی اصلاحات در حوزه زنان پر از نقاط سیاهی است که تاریخ آن‌ها را فراموش نخواهد کرد. این طیف در چند سال اخیر نشان داده‌اند که هیچ اعتقادی به حقوق زنان نداشته و اگر هم در مواردی ژست حمایت از حقوق زنان گرفته‌اند تنها برای اهداف و مقاصد سیاسی بوده است.
قهرمانی احتمالی آرسنال بعد از حدود 20 سال باعث ایجاد یک بازار سیاه غیرقابل تصور برای بلیت بازی پایانی این تیم شده است.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
تصاویر منتشر شده از جنایات شامگاه گذشته صهیونیست ها در نابلس، فلسطینیان را به روزهای سیاه اشغال فلسطین در چند دهه پیش بازگردانده است.
سال قبل به خواستگاری جوانی پاسخ مثبت دادم که بسیار رفیق باز بود به همین دلیل هم خیلی زود به مواد مخدر آلوده شد و من در حالی از او طلاق گرفتم که دخترم در کلاس سوم دبستان تحصیل می‌کرد. آن زمان در تربت جام ساکن بودیم و من به ناچار بعد از جدایی از همسرم دست دخترم را گرفتم و به مشهد آمدم چرا که عاطفه مادری اجازه نمی‌داد سرپرستی جگرگوشه ام را به مردی معتاد و بی مسئولیت بسپارم خلاصه من برای تامین مخارج زندگی در یک رستوران مشغول کار شدم
این عکس در سال ۱۹۴۰ و همزمان با آغاز حمله هوایی در نبرد بریتانیا گرفته شده است. کودکان حاضر در عکس تا لحظاتی قبل از ثبت عکس مشغول برداشت از مزرعه رازک در همان نزدیکی بودند و با هشدار حمله هوایی به حفره‌ای که به همین منظور حفر شده بود پناه بردند.
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
با اتمام شب دوم هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، حذف دو تیم اسپانیایی دیگر نیز قطعی شد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
تیم ملی فوتبال زیر پانزده سال دختران ایران امروز در اولین دیدار مقابل ازبکستان با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند.
ناسا به تازگی یک کلیپ صوتی دلخراش از امواج صوتی یک سیاه چاله کلان جرم که در فاصله ۲۵۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد را منتشر کرده است.
گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این تصویر هرگز در مالکیت عمومی در دسترس نبوده است. در تصویر سیاه و سفید، یک شیء غول‌پیکر به شکل الماس در آسمان دیده می‌شود که گفته شده، یک بشقاب پرنده است. برخی آن را به عنوان بهترین تصویر بشقاب پرنده در جهان توصیف کرده‌اند.
یوزآسیایی دست و پا‌هایی بلندتر از پلنگ داشته، خال‌های روی پوست آن سیاه و توپر و به لحاظ جثه سر و بدن از پلنگ کوچک‌تر است. این حیوان روزگاری از «شبه‌جزیره عربستان» تا «هند»، «بیابان‌های قزل‌قوم» و نواحی «خزری و قفقاز جنوبی»، زیستگاه بزرگ خود را داشت که متاسفانه طی قرن بیستم به شدت از این نواحی ناپدید و تنها به بیابان‌های دورافتاده ایران در کویر مرکزی مانند توران (استان سمنان)، نایبندان (استان خراسان جنوبی) و کویر درانجیر (استان یزد) محدود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ