با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
مدیر‌ روابط عمومی باشگاه پرسپوليس امروز با سانحه تصادف مواجه شد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
بر اثر وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای مسافربی در فرودگاه بین المللی موگادیشو در پایتخت سومالی، چندین نفر زخمی شدند.
لکوموتیو شماره ۲۰۶۲ هنگام واگذاری واگن باردار جهت تخلیه دچار سانحه شده است، شدت این حادثه زیاد بود و بر اثر آن یک لکوموتیوران جان خود را از دست داده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت چهار نفر در سانحه رانندگی محور جلفا مرند خبر داد.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
مشهد- عصر امروز برخورد چهار خودرو در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
ملی پوش سابق کبدی زنان ایران در یک سانحه تلخ مادر خود را از دست داد و خودش به کما رفت.
پرواز فلای دوبی هنگام بلند شدن از فرودگاه کاتماندو در نپال دچار آتش سوزی شد و در حال تلاش برای فرود امن است.
داور فوتبال ایران با انتشار تصاویری از آسیب‌دیدگی شدید خود حین تمرین خبر داد.
امید المپیکی دوچرخه‌سواری اوکراین در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.
اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان به علت سانحه تصادف راهی بیمارستان شد.
پسر رامون دیاز سرمربی الهلال دچار یک سانحه رانندگی شد که در آن، همسر وی جان خود را از دست داد.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، همچنان ادامه دارد.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، روی داد.
اسامی مصدومان و فوتی‌های سانحه تصادف نقره کمر تفرش اعلام شد.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از واژگونی مرگبار ال نود در اتوبان تبریز سهند خبرداد و گفت: در این حادثه پنج نفر جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ