سرگرد احمدی: ریزش سنگ‌های ریز و درشت در محور کندوان از ادوار گذشته تا اکنون خسارت‌های مالی و جانی زیادی بر جا گذاشته است. در آخرین مورد این خسارت‌ها سقوط سنگ در سه شب شب هفته جاری به مرگ ۲ مسافر نوروزی و سه مصدوم از اعضای یک خانواده منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
معاون وزیر نفت از ذخیره‌سازی ۸۰ درصدی ظرفیت مخازن نفت‌گاز پیش‌بینی شده برای خودروهای سنگین ویژه ترددهای اربعین حسینی خبر داد.
اگر نگاهی به نقشه مترو تهران ۱۴۰۲ بیندازید، متوجه خواهید شد که ایستگاه‌هایی که هنوز افتتاح نشده را با علامت دایره قرمز مشخص کرده‌اند. البته بیش از ۸۰ درصد ایستگاه‌های مترو شهر تهران فعال بوده و روزانه مسافران بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. به هر حال، در خط ۱ مترو، ایستگاه‌های واوان و شهر پرند غیرفعال هستند.
تا به امروز حدود ۸۰ نوع سنولیتیک شناخته و کشف شده، اما تنها دو مورد از آن‌ها روی انسان آزمایش شده است. یافتن سنولیتیک‌های بیشتری، که بتوانند در درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، ده تا ۲۰ سال طول می‌کشد و میلیارد‌ها دلار هزینه خواهد داشت تا وارد بازار شود.
شرکت OpenAI تخمین می‌زند ۸۰ درصد از کارگران در آمریکا شاهد خواهند بود شغل آن‌ها تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار می‌گیرد. گزارش شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس بیانگر آن است که این فناوری می‌تواند ۳۰۰ میلیون شغل تمام وقت را در سراسر جهان مورد تهدید قرار دهد.
از بین بیش از ۸۰ هزار فردی که در ماه می‌ شغل خود را از دست داده‌اند، حدود ۳۹۰۰ مورد به هوش مصنوعی ارتباط داده شده است.
آزمایش خون این افراد به درستی دو مورد از سه سرطان را شناسایی کرده است. همچنین در این آزمایش‌ها متخصصان توانستند در بیش از ۸۰ درصد موارد منطقه اصلی را که سرطان از آنجا منشا گرفته، شناسایی کنند.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
بیش از ۱۵۰ هزار نفر از ساکنان روستا‌های سیستان دچار فقر مطلق شده اند و در گرمای ۴۰ درجه این روزها، و طوفان‌های ۸۰ کیلومتر بر ساعت هیچ دفاعی ندارند. از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه به شدت بحرانی و سرنوشت سازست. اگر در کنار سیستان نباشیم، منطقه سیستان مورد مهاجرت و کوچ همگانی و سراسری قرار می‌گیرد و اگر این اتفاق خدایی ناکرده بیفتد ضربه اساسی به کشور وارد خواهد شد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا عملکرد پلیس فرودگاه را در ده روز نخست اجرای طرح نوروزی تشریح کرد.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
طبق برآورد محققان، ۸۰ درصد از ساکنان ایالات متحده و ۳۰ درصد در سراسر جهان قادر به دیدن قوس کهکشان راه شیری در شب نیستند. بخشی از مشکل به‌وجود آمده درباره آنچه با چشم غیرمسلح غیرقابل تشخیص است، به انواع نور‌های مورد استفاده مربوط می‌شود.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: در حال حاضر این انجمن تا ۸۰ درصد سموم مورد نیاز بخش کشاورزی را تولید و تامین کند.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: در حال حاضر این انجمن تا ۸۰ درصد سموم مورد نیاز بخش کشاورزی را تولید و تامین کند.
صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال مذاکره با بوئینگ و ایرباس در مورد سفارش خرید حدود ۸۰ هواپیما است.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ