ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
در حالی مسئولان خبر از امکان واردات میلیون ها خودروی خارجی به کشور می دهند که با گذشت حدود ۶ ماه از ثبت نام برای خرید و البته حدود یک سال از آزادسازی واردات، خبری از خودروهای خارجی نیست.
امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌ الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
طبق اطلاعاتی که ناسا جمع آوری کرده در ۱۲ ژوئن (۶ روز دیگر) یک سیارک با قطر ۱۵۰۰ فوت و سرعت ۷۷۳۰۱ کیلومتر برساعت از کنار زمین گذر می کند.
رباط کریم- تصادف یک دستگاه کوییک با کامیون در اتوبان ساوه سبب فوت یک مادر و کودک شش ساله و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
قرچک- صبح دوشنبه شش نفر در قهوه خانه ای در قرچک فوت شده اند و بررسی های اولیه نشان از گاز گرفتگی دارد اما کارشناسان در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند.
عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...
رئیس سازمان اورژانس کشور:‌ متاسفانه شاهد آن هستیم که یک مراسم سنتی که از سالیان گذشته برای مردم وجود داشته تا با هم معاشرت کنند الان به میدان جنگ تبدیل شده و این برای جهانیان عجیب است.
زرافه‌های تازه متولد شده تقریباً ۶ فوت (۱.۸ متر) قد و ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) وزن دارند. زرافه مادر که تنها پاهایش حدود ۶ فوت طول دارد، ایستاده زایمان می‌کند، بنابراین گوساله باید یک سقوط طولانی به زمین را تجربه کند. شگفتی آنجاست که در عرض یک ساعت پس از زایمان گوساله روی پا‌های خود می‌ایستد.
براساس آنچه که مقامات سفارت و کنسولی ایران در ترکیه تایید می‌کنند در جریان زلزله اخیر ترکیه تاکنون مرگ ۶ ایرانی تایید شده است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با پایان آواربرداری از منازل تخریب شده تعداد فوتی‌های انفجار گاز در بوکان به ۶ نفر رسید.
سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی قم: در هفته گذشته ۳ هزار کودک با علائم بیماری های تنفسی و ویروسی به مرکز درمانی حضرت معصومه (س) مراجعه کردند. ️تاکنون تست کرونای هیچ یک از کودکان بیمار و این شش کودک فوت شده، مثبت گزارش نشده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳ تن از ایشان وخیم است.
متأسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت هر دو روز ۳ فوتی در تصادفات تهران خبر داد و گفت: فوت عابران پیاده ۶ درصد افزایش داشته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۶۱ تن از ایشان وخیم است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: گزش دام‌ها توسط کنه‌ها، بیشترین راه انتقال بیماری است که در نتیجه آن، افرادی که با دام‌ها سر و کار دارند، بیشتر از سایر افراد در معرض خطر بیماری قرار دارند.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ