وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تهیه بیمه نامه شخص ثالث به جای بیمه نامه مسئولیت برای ناوگان ریلی تأکید کرد.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر فعالسازی اقتصاد دریا محور در گیلان، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید کارخانه‌ای در دولت سیزدهم تعطیل شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر اجرای کالابرگ دارد و به محض تأمین منابع و بلافاصله بعد از ابلاغ، اجرا شروع می‌شود چراکه بستر لازم برای اجرا فراهم است.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بر خودکفایی در تولید مواد اولیه دارویی تاکید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد تولید را در گرو تدابیر نظام بانکی دانست و تأکید کرد: محور پرداخت تسهیلات در مسیر رشد تولید باید تسهیل شود.
احسان صالحی تاکید کرد: وزیر رفاه تأکید کرده موضع مذکور، شخصی و مؤکداً بر خلاف سیاست‌های دولت و اقدامات این وزارتخانه برای حل ریشه‌ای و ساختارمند معضلات بجا مانده از گذشته است.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تحکیم و تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه از گفتگوی مقامات دو کشور برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های دریایی، ریلی و کاهش تعرفه تجارت آزاد خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تحکیم و تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه از گفتگوی مقامات دو کشور برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های دریایی، ریلی و کاهش تعرفه تجارت آزاد خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم افزایش رشد تولید و استفاده از توان داخلی اعلام کرد: تولید ۱۰۸۱ دستگاه انواع واگن باری در سال ۱۴۰۰، به ۱۵۹۸ واگن باری در سال ۱۴۰۱ رسید.
معاون وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد که ناو هواپیمابر در راه بازگشت به ایالات متحده از اروپا بود، اما فرماندهی نظامی تصمیم گرفت موقعیت این ناو را تغییر دهد «به طوری که در موقعیتی نزدیک‌تر به سوریه قرار گیرد».
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر درستی داده‌های این وزارتخانه در خصوص ایجاد ۱ میلیون شغل گفت: در ستاد وزارت کار و ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تعریف هزینه واقعی آموزش‌های مهارتی کارآموزان در راستای ارائه آموزش‌های واقعی و باکیفیت تأکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر اینکه دولت بنایی برای حذف یارانه نقدی ندارد، گفت: حتماً کالابرگ الکترونیکی تا آخر سال به صورت سراسری اجرا می‌شود.
در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه ازطریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی دراداره کشورو سرعت‌بخشی به پروژه‌های پیشران وفناورانه تأکید شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وعده داده شده در خصوص ایجاد یک میلیون فرصت شغلی تحقق یافته و به حمدالله از یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کردیم.
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ شرکت راه‌آهن ضمن اعلام تصویب گزارش این مجمع، بر مولدسازی دارایی‌های شرکت راه‌آهن تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی را تأیید کردند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه گفتگو تنها راه حل مشکلات موجود در این کشور است، تأکید کرد آماده تحویل قدرت به هر دولت منتخب در عراق است.
نخست وزیر عراق با انتشار یک پست توئیتری به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی تأکید کرد: کربلا نمونه عینی فداکاری و ایستادگی در راه اصول انسانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ