نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه گفتگو تنها راه حل مشکلات موجود در این کشور است، تأکید کرد آماده تحویل قدرت به هر دولت منتخب در عراق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای توضیح این عبارت ابتدا باید دانست که چت جی‌پی‌تی در اصل یک برنامه کامپیوتری مبتنی بر هوش مصنوعی است که مکالمات متنی تولید می‌کند. در واقع هر سوالی از آن بپرسید، چت جی‌پی‌تی بسیار طبیعی و همچون یک انسان برایتان یک متن آماده می‌کند و تحویل می‌دهد.
پردیس- سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل انشعابات آماده تحویل به مالکان است.
تعدادی بلیت با قیمت مصوب و نیز آماده برای تحویل با پذیرایی ویژه برای آنان در نظر می‌گیرند و بقیه مردم را به امان خدا و در برهوت بی‌پناهی رها می‌کنند. این به زیان خودتان است. این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود!
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش خصوصی «واگنر» خود را برای تحویل تسلیحات و تجهیزات به مسکو آماده می‌کند.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه مجلس آماده دریافت گزارش بازرس ویژه رییس جمهور از خودروهای واگذار شده خارج از نوبت به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های دولتی است گفت: در گزارشی که به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده بود نامی از ۷۰ نماینده ای که خودرو تحویل گرفته باشد، نیست؛ اگر آقای درویشیان اسامی دارند در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دهند.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خودروهای بازیافت در ۳۲ نقطه از شهر اصفهان در روز طبیعت آماده دریافت سبزه‌ها از شهروندان خواهند بود.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
مهدی حیدری در جریان بازدید از میدان نفتی آذر و بررسی پیشرفت‌های پروژه در تأسیسات واحد فرآورش مرکزی، تأسیسات سرچاهی از تحویل آن به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در آینده نزدیک خبر داد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آماده تحویل ۱۰ هزار خودرو با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان هستیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
مدیر کل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پیش بینی می کنیم تا مهر ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار کلاس درس جدید آماده بهره‌برداری و تحویل به ادارات آموزش و پرورش شود.
شهردار منطقه ۱۳ از مراحل نهایی آماده سازی و تحویل مجموعه جنگ افزارسازی ساصد خبر داد و گفت: ۱۱ هکتار از کمبود سرانه های عمومی و فضای سبز منطقه تامین می شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تیمش را برای دیدار برابر تراکتور آماده می‌کند که یکی از اصلی‌ترین بازیکنانش را در وضعیتی مبهم از اردوی تیم ملی در اتریش تحویل گرفته است!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تیمش را برای دیدار برابر تراکتور آماده می‌کند که یکی از اصلی‌ترین بازیکنانش را در وضعیتی مبهم از اردوی تیم ملی در اتریش تحویل گرفته است!
حل معما علاوه بر سرگرم کردن، می‌تواند به افزایش قدرت تفکر و تحلیل ما هم کمک کند. در اینجا ۵ معما برای شما طراحی شده و در پایان پاسخ آن‌ها هم آمده است.
جمهوری آذربایجان آمادگی خود برای تحویل اجساد حدود ۱۰۰ سرباز ارمنستان که درگیری‌ های اخیر در مرز میان دو کشور کشته شدند را اعلام کرد.
مدیران فدراسیون فوتبال همه امکانات را برای بازگشت کارلوس کی‌روش و شروع تمرینات تیم ملی آماده کرده‌اند.
الکاظمی تصریح کرد، شهروندان عراقی باید بدانند که با هر روز تأخیر در عدم حل بن بست سیاسی، دولت هم با محدودیت روبرو خواهد شد. لذا هر کس که گمان می‌کند دولت به دنبال تنشزایی است، اشتباه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ