وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ شرکت راه‌آهن ضمن اعلام تصویب گزارش این مجمع، بر مولدسازی دارایی‌های شرکت راه‌آهن تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: تمامی طرح‌نامه‌ها در سامانه ملی اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی ثبت شده و قابل رویت برای تمامی افراد از جمله پژوهشگران داخل و خارج کشور است.
دبیر انجمن سیمان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تولید سیمان و ۳.۲ درصدی کلینکر، بر آمادگی کامل این صنعت برای تامین سیمان مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است و مردم برای دریافت تسهیلات نباید با سختی مواجه شوند.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با تأکید بر اینکه نظر فنی او و همکارانش در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا تأمین نشده است، کسب عنوان قهرمانی آسیا در خاک قزاقستان را ارزشمند دانست.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
محمدرضا فرزین در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: ما در سیاست‌های خودمان قطعاً با انضباط پولی در بانک‌ها تلاش می‌کنیم که تورم را کاهش دهیم، ولی در سیاست‌های مالی و سیاست‌های که در لایحه بودجه گنجانده می‌شود، اعم از سیاست‌هایی در زمینه درآمد و هزینه‌ها هم باید به ما کمک کند تا ما بتوانیم تورم سال آینده را کاهش دهیم.
​مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از دو شرکت پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشمی تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه تامین پایدار سوخت مایع صنایع بدون وقفه ادامه دارد، اعلام کرد: سوخت جایگزین گاز در اختیار کارخانه های سیمان قرار گرفته است.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح تکالیف این سازمان در تأمین مالی طرح های و پروژه های بر مولد سازی دارایی ها تأکید کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر تأمین آزادی‌های مشروع آحاد جامعه تاکید داریم و بر همین اساس ضرورت دارد روش‌های تحقق این آزادی‌ها در سطح جامعه تعیین و تبیین شود و در قبال آنها گفتمان‌سازی صورت گیرد.
نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد روش‌های غیر بودجه‌ای برای تأمین مالی زیرساخت‌ها در کشور تاکید کرد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، بر شناسایی، توسعه و تثبیت املاک که محل مناسبی برای تامین منابع غیرنقد شهرداری است، تاکید کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که هیچ پولی در حساب این باشگاه نیست گفت: یک ماه سخت را در پیش داریم که باید بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ