معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تعریف هزینه واقعی آموزش‌های مهارتی کارآموزان در راستای ارائه آموزش‌های واقعی و باکیفیت تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
وزیر نفت با بیان اینکه اگر در بهینه‌سازی مصرف خوب کار کنیم بخش اعظمی از ناترازی انرژی جبران می‌شود، گفت: ۳۶ میلیارد دلار پروژه در شورای اقتصاد برای بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف داریم.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و اسطوره تیم نیوکسل، از اولین بازی ساندرو تونالی در این تیم تعریف و تمجید کرد.
احتمال جانشینی مهدی طارمی به جای روملو لوکاکو در اینتر سوژه اصلی رسانه ورزشی کشور ایتالیا شده است.
عملکرد قابل قبول تیم کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی کنجکاوی کارشناسان فوتبال امارات را برانگیخته.
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
هزینه انتقال آب بالاست به‌طوری‌که تنها بودجه اجرای طرح شیرین‌سازی و انتقال آب به یک و چهاردهم میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این تعاریف و اسم بردن از مشکل تامین سرمایه، این انتقال، منتقدان فراوانی هم دارد و درباره آن همچنان شک و شبهه بسیار است. برخی کارشناسان معتقدند باید صنایع آب‌بر از این استان به کنار دریا منتقل شده و آب مصرفی در بخش کشاورزی هم کنترل شود.
مسوت اوزیل، بازیکن اسبق رئال مادرید، تمجید ویژه‎‌ای از آردا گولر، پدیده فنرباغچه، دارد.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
تیم ملی والیبال ایران امروز در روتردام اسیر یک قاتل بی‌رحم شد.
غرایاق زندی، گفت: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ از کل ۳.۸ درصد رشد اقتصادی کشور، ۳.۴ درصد از محل بهره‌وری محقق شده است که نشان از سهم بیش از ۸۰ درصدی بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور دارد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، گفت الخاندرو گارناچو یک "گنج کوچک" است. گارناچو در مسابقه دوستانه برابر استرالیا اولین بازی ملی‌اش را انجام داد.
لوچانو اسپالتی، مربی سابق ناپولی لب به تمجید از وینچنزو ایتالیانو باز کرد و عملکرد مربی فیورنتینا را ستود. او گفت ایتالیانو "از من بهتر است".
به نظر می‌رسد برجام موقت، بیشتر خواست کشور‌هایی اروپایی و آمریکا است که تلاش دارند ایران بیش از این جلو نرود. به ظن آنان، اگر ایران از این سطح جلوتر برود به سمت تولید سلاح حرکت خواهد کرد. رویکرد ایران در قبال شرایط، بستگی به این خواهد داشت که منافع خود را در خطر ببیند یا خیر. سیاست خارجی مثل اقتصاد و بر اساس نظام هزینه و فایده تعریف می‌شود. باید ببینیم هزینه‌های سیاست فعلی برای کشور ما بیشتر است یا درآمد آن.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، از ژوزه مورینیو به خاطر نحوه هدایت تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تعریف کرد.
فابیو کاپلو، سرمربی افسانه‌ای سابق میلان، کارشناس اسکای اسپورت برای دیدار دربی دلامادونینا بود.
ژوزه مورینیو به شایعه پیوستنش به پی‌اس‌جی خندید و گفت، بایرلورکوزن یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های اروپا در ضدحملات است.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تعریف ۹۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در محور پل زال - خرمشهر برای اربعین حسینی (ع) امسال خبر داد.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
جیمز مدیسون، ستاره باشگاه لسترسیتی، آرون ون بیساکا بازیکن منچستریونایتد را بهترین مدافع جهان در نبردهای یک به یک می داند.
در همین حال پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست. به گفته رییس جمهوری روسیه "چین یک سیستم بسیار موثر برای توسعه کشور و قدرتمند کردن آن به وجود آورده است. این نظام از کشورهای دیگر موثرتر است."
پائولو دی‌کانیو، ستاره سابق یوونتوس، میلان و ناپولی تمجید ویژه ای از ستاره تیم اسپالتی انجام داده است.
آغازگر افول اقتصادی در دهه ۹۰ تحریم‌ها بود که با افزایش هزینه‌ها مسبب این افت شد. اگرچه طبیعتا همه ضعف‌ها را نمی‌توان به تحریم‌ها نسبت داد، اما در عین حال نمی‌توان از اثرات تحریم چشم پوشید. با تغییر فضای اقتصاد پس از تحریم لازم بود سیاست‌های جدیدی تعریف می‌شد تا بتوان با هزینه کمتر از کنار تحریم‌ها عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ