وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر اینکه دولت بنایی برای حذف یارانه نقدی ندارد، گفت: حتماً کالابرگ الکترونیکی تا آخر سال به صورت سراسری اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
وزیر کشور با اشاره به طراحی سامانه‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح آماده اجراست.
وزیر کشور با اشاره به طراحی سامانه‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح آماده اجراست.
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خرداد ماه سال‌جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دهک های اول تا سوم اجرایی می‌شود.
معاون وزیر کار گفت: ۱۱ قلم مشمول طرح کالابرگ شامل شیر کم چرب بطری، پنیر UF، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر و ماست پرچرب می‌شود.
دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.
با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان  هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت راهکارهای گسترش اجرا و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای کامل طرح توزیع کالا برگ الکترونیک در سراسر کشور را بررسی کردند.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در ۳ استان قزوین، گیلان و مرکزی خبر داد.
دبیر کمیته هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت با توجه به میزان پذیرش و استقبال مردم گام‌های بعدی را در مورد اجرای طرح کالابرگ بر می‌دارد.
در طرح کالابرگ الکترونیکی قیمت کالا بر مبنای شهریور۱۴۰۰ ملاک عمل قرار میگیرد و در صورت افزایش احتمالی قیمت کالاها، سهم پرداختی مردم ثابت می‌ماند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وزارت اقتصاد اعلام کرد:‌ بر اساس آخرین اعلام وزارت رفاه، اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در یکی از استان‌های جنوبی کشور کلید زده و پس از اجرا در این استان برای کل کشور اجرا خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌ها و لوازم فنی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح، هفته‌های آینده در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: شورای عالی امنیت ملی اجرای طرح تولید و توزیع مرغ سایز را ابلاغ کرده است.
از سوی دیگر سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم گفته تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ