لوئیس فن‌خال، مربی تیم ملی هلند، معتقد است با کمی شانس می توانند به مراحل بالای جام جهانی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال به سودان هم باخت
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: افغانستان بعد از مدت‌ها در چنین مسابقاتی حضور یافته و در ست اول عملکرد درخشانی داشت.
ارومیه - تیم ملی والیبال پاکستان در دومین روز بیست و دومین رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر و به راحتی از سد بنگلادش گذشت تا راهی مرحله بعد شود.
ارومیه - تیم ملی والیبال قطر با برتری مقابل افغانستان راهی دور دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا شد.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ازبکستان گفت: امروز بازیکنانم برابر ژاپن روز خوبی نداشتند اما تلاش می‌کنیم برابر تایلند نتیجه خوبی بگیریم.
تیم ملی والیبال ایران با حضور در سالن شهیدان آهندوست دیدار تیم‌های هم گروه خود عراق و هنگ‌کنگ را به تماشا نشست.
عضو تیم ساندای جوانان ایران موفق شد سومین طلای تیم اعزامی ایران به رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا را کسب کند.
منچستریونایتد هنوز در چهار نقطه از زمین نیاز به تقویت دارد تا به تیمی منسجم تبدیل شود.
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: دولت برای کنترل تورم باید برنامه‌های مدونی داشته باشد و حتماً باید این برنامه‌ها را اعلام کند.
پابلو سارابیا، ستاره سابق پاری‌ سن ژرمن، با انتقاد از شرایط فعلی این تیم می‌گوید حضور لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار باعث شده پی‌اس‌جی تیمی متشکل از تک‌ ستاره‌ها باشد و نه تیمی متحد و واقعی.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان گفت: اصلی‌ترین دلیل برد ما مقابل النفت عراق، عملکرد خوب در انتقال‌ها از دفاع به حمله بود.
مدیر روستا، عضو سابق کمیته فنی به انتقاد از عملکرد تیم ملی می‌پردازد و معتقد است ولز آن روز تیم منسجنی نبوده و به همین علت ایران یک بازی را برنده شده است.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم، از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که آمادگی تیم را حفظ خواهد کرد.
تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.
مهدی رجب‌زاده می‌گوید آرامش خوبی در فجرسپاسی شیراز حاکم است و مسئولان تیم و استان حمایت لازم را از این تیم دارند.
حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد در دیداری دور از خانه مقابل تیم منسجم آرمان گهر به پیروزی 3 بر 1 دست پیدا کند.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ