فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازلتر را پذیرفت.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش انواع کامیون‌های باری و کمپرسی واگن هود از روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
فروش محصولات فونیکس با قیمت مصوب شورای رقابت در نمایندگی مدیران خودرو 777
آریا ساسول در تیرماه امسال  ۱۵۵ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است. تولید تجمعی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ معادل ۶۷۸ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارای ۲ درصد رشد بوده است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا، اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: فروش تمامی بلیت های چارتری در تمام مقصدهای کشور ممنوع و با کسانی که دچار تخلفی شوند پیگیری رسمی خواهد شد
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: فردی که بعد از سرقت خودرو با ترفند «سند نمره» آن را می‌فروخت، دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای که با جعل سند مالکیت یک قطعه زمین در شمال تهران را به مبلغ ۱,۰۰۰ میلیارد ریال قصد فروش داشت خبر داد.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
فرمانده انتظامی رباط کریم از فروش مشروبات تقلبی در پوشش ماءالشعیر و دستگیر ساقی در دکه اش در رباط کریم خبر داد.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: برنامه ریزی شده که در هر فصل ۱۵۰ هزار ست یعنی در سال ۶۰۰ هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تأمین شود.
معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۱۲۵۰ میلیارد تومان کالای تملیکی در خرداد ماه خبر داد.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
دکتر حیدری با اشاره به ابلاغ ممنوعیت واردات، تولید و توزیع این سیگار‌ها به سازمان‌های مرتبط گفت: سیگار الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب‌رسان معرفی شده است و عرضه آن یک نوع قاچاق محسوب می‌شود و توزیع و فروش آن ممنوع است.
حمیدصاحب در مورد فروش مواد مخدر اظهار کرد: فروش مواد دخانیاتی در کیوسک‌های مطبوعاتی ممنوع است، ولی به دلایلی که برای ما منطقی نیست، این کار را انجام می‌دهند.
ممنوعیت فروش قرص‌های ضد بارداری در دو شهر بزرگ افغانستان، تازه‌ترین ضربه طالبان به حقوق زنان در این کشور است، در حالی که یک بار دیگر زنان افغان از آموزش عالی و حتی رفتن به دکتر به تنهایی محروم شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ