از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
گاردین اعلام کرد که وزارت کشور انگلیس با یک شکایت قضائی روبرو شده است. این دولت به اتهام ربودن کودکان پناهنده‌ای که بدون والدین خود وارد انگلیس شده‌اند محاکمه می‌شود.
هال سیتی در روزی که اللهیار صیادمنش برای این تیم موفق به گلزنی شد مقابل ساندرلند به تساوی رسید.
به گفته وزیر علوم جدید انگلیس سیستم های هوش مصنوعی مانند «چت جی پی تی» می توانند در دولت این کشور نقش ایفا کنند.
قرار است نمایشی به نام انگلستان عزیز که الهام گرفته از زندگی ورزشی گرت ساوتگیت است، با هنرنمایی جوزف فاینس در نقش مربی تیم ملی انگلیس روی صحنه برود.
پیتر داتون، رهبر مخالفان دولت استرالیا در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی گفت، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا نقش محوری را در حذف تصویر چارلز از روی این اسکناسها داشته و باید مسئولیت این تصمیم را قبول کند.
پارلمان صنعا تحرکات انگلیس علیه یمن را به شدت محکوم کرد.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از نقش انگلیس در جنگ علیه ملت یمن سخن گفت.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، پس از حمله به خانه رحیم استرلینگ در لندن، حامی هم تیمی هایش بوده است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
هری کین که امید اول گلزنی انگلیس برای گلزنی در جام جهانی قطر بود تا کنون برای سه‌شیرها در نقش پادشاه پاس گل ظاهر شده است.
هری مگوایر در دیدار امشب انگلیس و آمریکا با حرکتی تکنیکی و دریبل زدن دو مدافع آمریکایی هواداران و منتقدانش را شگفت‌زده کرد.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه می گوید شواهد حاکی از دست داشتن انگلیس و کشورهای غربی در انفجار خطوط لوله نورد استریم است.
یک رسانه عرب با واکاوی تحولات ایران به نقش سرویس اطلاعاتی آمریکا و انگلیس به همراه رژیم صهیونیستی و پول برخی کشورهای عربی و تلاش آنها برای اجرای عملیات آژاکس ۲۰۲۲ اشاره کرده است.
یک رسانه عرب با واکاوی تحولات ایران به نقش سرویس اطلاعاتی آمریکا و انگلیس به همراه رژیم صهیونیستی و پول برخی کشورهای عربی و تلاش آنها برای اجرای عملیات آژاکس ۲۰۲۲ اشاره کرده است.
یک رسانه عرب با واکاوی تحولات ایران به نقش سرویس اطلاعاتی آمریکا و انگلیس به همراه رژیم صهیونیستی و پول برخی کشورهای عربی و تلاش آنها برای اجرای عملیات آژاکس ۲۰۲۲ اشاره کرده است.
تیم ملی در آخرین دیدارهای دوستانه خود به مصاف تیم های نیکاراگوئه و تونس می رود.
وزارت دفاع انگلیس دست داشتن در انفجار خطوط لوله گازی روسیه را تکذیب کرد.
ضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش برجسته انگلیس و ملکه این کشور در جنایات کشورهای غربی علیه ایران گفت: ملکه انگلیس خباثتش را طی ده‌ها سال علیه ملت ما نشان داده است.
هر چند آمریکا میدان‌دار اصلی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود ولی نمی‌توان از نقش پشت پرده انگلیس که الیزابت دوم به تازگی ملکه آن شده بود گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ