حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.
مربی ایتالیایی تیم ملی معتقد است بازیکنان شاغل در لیگ برتر از کیفیت لازم برای انتقال به تیم‌های خارجی برخوردار هستند.
فدراسیون شطرنج قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط و به منظور آماده‌سازی بهتر بازیکنان اعزامی به بازی‌های آسیایی، یک مربی خارجی جذب کند تا به صورت «آنلاین» کنار آنها باشد.
آریگو ساکی، مربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری بخرد چون خارجی‌ها نمی‌توانند به سرعت در فوتبال ایتالیا جا بیفتند.
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
از آنجایی که سهمیه بازیکنان خارجی در فصل جدید افزایش پیدا کرده، در صورت محول شدن هدایت تیم استقلال به جواد نکونام پیش بینی می شود، این مربی۲، ۳بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران معتقد است حضور مربی خارجی انگیزه بازیکنان ملی‌پوش را افزایش داده است.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی این تیم را کنار می‌گذارد، از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی و کودتای آنها گلایه کرد و به یک بازیکن و مربی روس حمله کرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.
امید رضا روانخواه، سرمربی سابق تیم بادران تهران چند روزی است که تمرینات تیم ملی دانشجویان را با دعوت از 28 بازیکن استارت زده است.
سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی گفت: بازیکنان خارجی که در در سطح بالایی از هندبال آسیا هستند حضورشان برای بازیکنان ایرانی مفید خواهد بود.
مربی مس کرمان می گوید باید از این تیم حمایت شود تا بتوانند به بقای خود در لیگ ادامه بدهند.
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید بهتر است احترام افرادی مثل علی دایی حفظ شود و بزرگان کشور را کوچک نکنیم.
مربی و بازیکنان خارجی استقلال پس از پایان دیدار مقابل نساجی مطالبات خود را به صورت نقدی دریافت کردند.
باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از قرارداد فصل جاری دو تن از اعضای خارجی این تیم را پرداخت کرد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: در مورد مربیان اروپایی به این باور رسیده‌ام که آن‌ها دنبال تکنیک و تاکتیک نیستند بلکه از نظر احساسی به بازیکنان نزدیک می‌شوند.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
مربی مس کرمان می گوید وقتی تیمی مقابل استقلال در آزادی قرار می‌گیرد باید در استفاده از تک موقعیت ها خیلی حواس جمع عمل کند.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک بازیکن خارجی در تمرینات سپاهان حاضر شد اما برای آسیب دیدگی کوچک توسط مورایس رد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ