مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جدول عوارض جبران خسارات وارده به جاده ها را تا پایان سال اول برنامه تهیه کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد دادم مثل سیمان سپاهان که در گذشته زیرِنظر فولاد مبارکۀ سپاهان رفت، پرسپولیس و استقلال زیرمجموعۀ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا شوند.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
رییس سازمان هواپیمایی گفت: برای ۱۴۰۲ نسبت به دی ماه ۱۴۰۰ افزایش‌ قیمت بلیت هواپیما در نظر گرفته شده اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده است. پیشنهاد انجمن هواپیمایی افزایش ۱۰۰ درصدی است.
واعظی از پیشنهاد رئیس سازمان برنامه و بودجه برای انتشار آمار اقتصادی دولت قبل استقبال کرد و گفت: امیدوارم دولتمردان فعلی عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز دولت سیزدهم را به تفکیک در همه حوزه‌ها و با در نظر گرفتن شرایط منتشر کنند.
سازمان لیگ کشتی تقویم پیشنهادی مسابقات لیگ در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
سازمان لیگ کشتی تقویم پیشنهادی مسابقات لیگ در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
به پیشنهاد معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
این پیش‌نویس که به پیشنهاد مصر به کمیته مجمع عمومی ارائه شده بود با رای مثبت ۱۵۲ کشور و مخالفت ۵ کشور از جمله کانادا و آمریکا و همچنین رای ممتنع ۲۴ کشور عمدتا عضو اتحادیه اروپا به تصویب رسید.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه‌های لیگ برتر برای ادامه این رقابت‌ها با روش دوم پیشنهادی موافقت کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته تا خواستار ادغام سازمان «جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور» با «سازمان محیط زیست» شود؛ اما سهوا یا عامدانه بخش مهمی از عنوان رسمی سازمان تحت امرش را ذکر نکرده است؛ «حفاظت»! همان وظیفه اساسی سازمانی که ادغامش با سازمان بهره بردار را غیرممکن می‌کند!
فصل رسیدگی به پیشنهاد وصله پینه شده ادغام ۲ سازمان از راه رسید!
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه لیگ برتر مردان، دو پیشنهاد ارائه کرد تا بر اساس نظرات تیم‌ها، یک روش انتخاب شود.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
باشگاه نساجی به سازمان لیگ پیشنهاد داده است میزبان سوپر جام را بر اساس قرعه کشی انتخاب کند.
سازمان لیگ هنوز محل برگزاری دیدار سوپر جام را مشخص نکرده است اما به نظر می رسد ظرف امروز و فردا استادیوم میزبان دیدار تیم های استقلال و نساجی مشخص شود.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی برای تمدید بلندمدت آتش بس به طرف های یمنی ارائه کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من به دولت این است که سازمانی برای مراسم اربعین ایجاد شود.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به رؤسای دیوان محاسبات ۵۸ کشور اسلامی در سراسر جهان، پیشنهاد تأسیس سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را به صورت رسمی ارائه کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است شرایط ورزش ایران خوب نیست و دیدگاه وزیر ورزش را به چالش کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ