مدیر روستا، عضو سابق کمیته فنی به انتقاد از عملکرد تیم ملی می‌پردازد و معتقد است ولز آن روز تیم منسجنی نبوده و به همین علت ایران یک بازی را برنده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم، اما همه آن‌ها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما همه آنها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت:بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما خواهم گفت
مدیر کاخ گلستان گفت: آثار تاریخی به تنهایی بیانگر یک موضوع هستند اما وقتی در کنار آثار دیگر قرار می گیرند تکمیل کننده اتفاقات می شوند.
برخی از اتفاقاتی که در ورزشگاه باهنر کرمان رقم خورد, عجیبب، غیرمنتظره و البته ناراحت‌کننده بود.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
ردپای نام آبادی سوهانک را در دوران ناصرالدین‌شاه هم می‌توان جستجو کرد. در این دوران نام این آبادی با یک واقعه سیاسی گره خورد. زمانی در این‌باره می‌گوید: «یکی از اتفاقات مهم سیاسی دوران ناصرالدین‌شاه در این آبادی رقم خورد. وقتی فرمان عزل میرزا آقاخان نوری در همین آبادی صادر شد، به سوهانک دره عزل گفتند و این نام هم در دوران ناصری سر زبان‌ها افتاد.
از شیر گرفتن نوزاد یکی از اتفاقات مهم در زندگی کودکان است. نتایج تحقیقات امروزی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از والدین غذا‌های جامد را خیلی زود به نوزادان خود می‌دهند شاید به این دلیل باشد که کمتر کسی بداند بهترین زمان برای از شیر گرفتن نوزاد چه وقتی است.
مربی تراکتور در خصوص تازه ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.
در یکی از مسابقات پلی آف لیگ یک والیبال اتفاقات عجیبی رخ داد.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
سرمربی ذوب آهن تعبیر جالبی از نتیجه دیدار با ملوان می کند و می گوید مسئولیت همه اتفاقات را می پذیرد.
سازمان خصوصی سازی با اشاره به اتفاقات اخیر در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که در اسرع وقت اعضای هیات مدیره این دو باشگاه تغییر خواهد کرد.
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت بوده است، گفت: وقتی دست شهید سلیمانی را دیدم دنیا روی سرم خراب شد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفر‌های استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند‌ می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی، حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفتگو برقرار نباشد، گفتگو بسیار گسترده است.
حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفر‌های استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند‌ می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی، حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفتگو برقرار نباشد، گفتگو بسیار گسترده است.
«وحید عباسی» بدنساز حرفه‌ای است و فوق‌لیسانس مهندسی سیالات هم دارد و با علاقه این رشته را انتخاب و چندین سال هم در ایران‌خودرو مرتبط با رشته تحصیلی‌اش کار کرده و اتفاقاً از درآمدش در آن سال‌ها راضی بوده است. او اکنون یک غسال است، تطهیرکننده اموات در بهشت‌زهرا (س).
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم می‌گوید قرعه سخت این تیم در نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دخیل بوده است.
بازگشت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از اتفاقات ویژه انتخابات هشتم شهریورماه 1401 فدراسیون فوتبال بود.
ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ