سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر تونس گفت که باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
مدافع راست پرسپوليس بعد از نمایش درخشان طی هفته‌های اخیر اکنون برابر گل‌گهر به دنبال هفتمین پاس گل فصل خود است.
مدافع پرسپوليس بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی بازگشتی موفق به ترکیب داشته و امیدوار‌ است شرایط متفاوتی را در هفته‌های باقیمانده دنبال کند.
نفتیها با کسب اولین پیروزی بعد از هفته‌ها دوباره نیرو گرفته‌اند و دیگر مصاحبه هم فرار نمی‌کنند.
تیم سعید دقیقی این فصل فقط 4بار شکست خورد و 2باخت این تیم در هفته‌های گذشته و بعد از ایجاد فاصله قابل‌توجه با رقبا بوده است
مهاجم پرسپولیس بعد از هفته‌ها و ماه‌ها ناکامی در گلزنی موفق شد در جدال با نفت مسجدسلیمان به خوبی از موقعیتی که نصیبش شده بود، بهره برد و نام خود را به عنوان گلزن این بازی ثبت کرد.
یورگن کلوپ بعد از یکی از شکست‌ها در هفته‌های گذشته گفته بود: من بازنده خوبی نیستم.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
هفته‌ها بعد از ملاقات تعدادی از بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور، محمد مایلی کهن به شایعات جدیدی در این زمینه دامن زده است.
رئال مادرید در دیداری خارج از خانه 3-2 مغلوب رایو وایکانو شد و بعد از هفته‌ها، صدر جدول لالیگا را به بارسا واگذار کرد.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
چهره‌های جذاب این تقابل هم می‌توانند مازیار زارع و کمال کامیابی‌نیا باشند؛ یکی روی نیمکت سرمربیگری ملوان نشسته و دیگری احتمالا فرصت بازی‌کردن را به‌عنوان هافبک پرسپولیس به دست بیاورد. داستان کمال و مازیار مربوط به هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم است.
مدافع راست تراکتور بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، این هفته فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل سه امتیاز داد.
یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
قهرمان اسبق لیگ برتر ایران که در این فصل در تلاش برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران است، مدعی است طی هفته‌های اخیر از سمت اشتباهات داوری لطمه خورده است.
مهاجم ذوب‌آهن امیدوار است با برداشته شدن فشار نبردن از تیمش برای هفته‌های بعد با آرامش بهتری وارد مسابقات شوند.
بازار سرمایه در هفته‌ای که از یکشنبه آغاز شد و تعطیلات هفته بعد را نیز در پیش دارد یکی از کم رمق ترین و کم حجم ترین هفته‌ها را داشت.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
نساجی مازندران بعد از ناکامی طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه که با ادعای مشکلات داوری همراه بوده، امروز در دیداری حساس مقابل مس در قائمشهر به میدان خواهد رفت.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.
تولیدکننده بزرگ شیر خشک در ایالات‌متحده با نهادهای نظارتی در مورد شروع مجدد تولید به توافق رسید.
وزیر سابق کار، بعد از هفته ها سکوت پس از استعفا توییت زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ