یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
فعال سیاسی اصولگرا اذعان دارد بنا به مشاهدات غیرقابل انکار می توان گفت، دولت رئیسی ضعیف ترین دولتی است که بعد از انقلاب روی کار آمده است.
برای سادیو مانه، ستاره تازه وارد النصر، در صحبت های امروز خود تاکید کرد که هیچ شناختی از حریفان این تیم ندارد!
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
السد امروز در اولین دیدار گروهی خود در مسابقات جام باشگاه‌های عربی به مصاف الوداد مراکش خواهد رفت.
مدیر تیم تراکتور می‌گوید جذب محمد نادری به عنوان سهمیه فیفا مشکلی ندارد.
مدیر تیم تراکتور می‌گوید جذب محمد نادری به عنوان سهمیه فیفا مشکلی ندارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند با رسانه‌ها صحبت کرد.
اسطوره پرسپوليس صحبت‌های جالبی در خصوص تصمیمی که بیرانوند این روزها دنبال می‌کند، دارد.
علیرضا بیرانوند صفحه‌ای در توییتر ندارد و جملات منتسب به او تکذیب می‌شود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوئد اظهار امیدواری کرد سامان قدوس بازیکن ایرانی راهی تیم مالمو شود.
وزیر صمت گفت: مجلس نقطه نظرات خود را درباره واردات خودرو ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان به خبر منتشر شده در رسانه‌های ایران درباره تیمش واکنش نشان داد.
سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان به خبر منتشر شده در رسانه‌های ایران درباره تیمش واکنش نشان داد.
انتقاد مجری شبکه تلویزیونی ZDF آلمان از باشگاه لایپزیش که قهرمان جام حذفی شد، خبرساز شده است.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
محمود افشاردوست، مربی تیم ملی درباره خداحافظی امیر غفور اظهار نظر کرد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
محمد درویش، کنشگر محیط‌زیست درباره تغییر شاخص آلودگی‌هوا گفت: «اظهارنظر وزیر کشور در حدی است که آدم فکر می‌کند او شوخی کرده و واقعی نیست. این شاخص‌ها براساس سلامتی انسان‌ها طراحی شده و ده‌ها ساعت کار کارشناسی انجام شده تا به این جمع‌بندی رسیده‌اند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ