مدافع راست تراکتور بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، این هفته فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل سه امتیاز داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
مدافع کناری فصل قبل تیم تراکتور به خیبر خرم‌آباد پیوست.
مدافع راست تراکتور که جایی در تفکرات خمس نداشت، از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
سپاهان در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده است که تقریبا می توان گفت این تیم در خط میانی، تنها محمد کریمی را به عنوان گزینه اصلی و ثابت در اختیار دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، معلمان را چراغ راه دانایی و خردورزی دانست.
وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
کارشناس بازار سرمایه گفت: استفاده از بستر بورس برای عرضه‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ایجاد شفافیت در دارایی‌های شهرداری‌ها سبب واقعی سازی و تعدیل نرخ‌ها هم شود.
محمد آقاجانپور و سجاد دانایی دو گزینه پاکو خمس برای ضلع سمت راست خط دفاعی سه نفره این تیم به شمار می‌روند.
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در تلاش است تا دارایی های خارجی روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود منابع ، مولدسازی دارایی های موجود را راهکاری برای تأمین منابع مالی پروژه ها برشمرد.
بازار دارایی ها که در روزهای گذشته با نوسان همراه شده، امروز بورس را متاثر کرده و همین مساله سبب رفت و برگشت‌های بورس شده است.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
رئیس جمهور گفت: خدمتگزاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانایی را ضمیمه توانایی کردند و این یعنی کار علم پایه و دانش بنیان انجام داده اند.
فرشاد مومنی، اقتصاددان گفت: اگر ظرفیت خرد و دانایی مناسب در این‌ها وجود داشت باید از اینکه مطالبات اقتصادی مطرح نمی‌شود، به خود بلرزند. این علامت خطرناکی است و نشان دهنده یاس و سرخوردگی از وعده‌های دولت است.
دارایی‌های بخش بانکی چین طی ژانویه تا سپتامبر افزایش یافت.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
ایرج دانایی فرد توپ را در لبه محوطه جمع کرد و از مقابل دو مدافع گذشت و از زاویه باریکی اولین گل ایران در جام جهانی فوتبال را به ثمر رساند.
چندی پیش باز هم خبر دیگری از انفجار علیه هزاره‌های شیعه از افغانستان مخابره شد. در این یادداشت نگاهی داشته‌ایم به کشتاری که سال‌هاست علیه هزاره‌های افغانستان انجام می‌گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که دارائی‌های بانک مرکزی در برابر تعهدات دولت، قابل واگذاری، ترهین یا مصادره نیست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی با تقدیر از زحمات ارزنده فعالان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع‌رسانی و تحلیل رخدادهای خبری، خبرنگاران را منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ