چهره‌های جذاب این تقابل هم می‌توانند مازیار زارع و کمال کامیابی‌نیا باشند؛ یکی روی نیمکت سرمربیگری ملوان نشسته و دیگری احتمالا فرصت بازی‌کردن را به‌عنوان هافبک پرسپولیس به دست بیاورد. داستان کمال و مازیار مربوط به هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
در شرایطی که انتظار می‌رفت در جو وحشتناک نقش جهان سپاهان سه امتیاز را کسب کند اما ملوان این تیم را متوقف کرد تا همانند دوره اول لیگ برتر نقش پررنگی در صدرنشینی پرسپولیس ایفا کند.
پرسپولیس بعد از پیروزی برابر ملوان در دو گروه تمرین کرد.
تمرین ریکاوری پرسپوليس با حضور هوادارانی نوجوان بعد از پیروزی مقابل ملوان برگزار شد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در شرایطی با پیروزی به پایان رسید که سرخپوشان دیر راه افتادند و به دروازه حریف نزدیک شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
سرمربیان پرسپولیس و ملوان ترکیب تیمشان را برای دیدار امشب اعلام کرد.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
صادق بارانی کاپیتان باتجربه و تاثیرگذار ملوان بندرانزلی دیدار با پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داد.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای اکنون آماده دیدار با ملوان شده است.
کاپیتان دوم پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با ملوان بندرانزلی نخواهد بود.
بعد از یک روز مرخصی از سوی یحیی گل محمدی اکنون کادرفنی این تیم بازیکنان را آماده جدال با ملوان خواهند کرد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
ملوان بعد از باخت مقابل پرسپولیس، ۶ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است.
شکست ملوان در برابر پرسپولیس تهران
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.
انزلی- مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل پرسپولیس شرکت نکرد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر ترکیب این تیم را برای دهمین بازی فصل جاری خود در لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی تغییر داد.
تیم پرسپولیس در حالی از ساعتی بعد به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت که بازیکنان این تیم پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند و برای دقایقی پیاده‌روی کردند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برتری مقابل مس رفسنجان اکنون آماده جدال با ملوان می‌شود.
یکی از مشکلات ملوان بعد از صعود به لیگ برتر، در فاز تهاجمی است و مازیار زارع تا این لحظه نتوانسته چاره‌ای برای آن پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ