بازار سرمایه در هفته‌ای که از یکشنبه آغاز شد و تعطیلات هفته بعد را نیز در پیش دارد یکی از کم رمق ترین و کم حجم ترین هفته‌ها را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روز یکشنبه اعلام کردند که در اثر باران های سیل آسای دو هفته ای که باعث سیل و رانش زمین در جنوب شرقی بنگلادش شد، دست کم ۵۵ نفر کشته و بیش از یک میلیون نفر دچار خسارت شده اند.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال داورانی قضاوت خواهند کرد که نام آنها را بارها در میادین فوتبال شنیده ‌ایم.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
رئیس موزه خوشنویسی سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت این مجموعه در تمام ایام هفته خبر داد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
شرکت اسپیس ایکس هفته آینده اولین آزمایش پرواز مداری استارشیپ را انجام خواهد داد تا میزان آمادگی آن مشخص شود.
هر سال با نزدیکی به ایام نوروز مصرف بنزین افزایش پیدا میکند اگرچه در هفته نخست از تعطیلات ناترازی بنزین به ۷ میلیون لیتر رسید اما حالا به نظر می رسد میانگین مصرف روزانه سربه سر رسیده است.
ساعات کاری سامانه­‌های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال­ جاری به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­ های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال اعلام شد.
به بررسی مهم‌ترین اخبار بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت، پرداخته ایم.
برخی افراد دست‌کم هفته‌ای یک‌بار در شب یک‌دست یا هر دو دستشان خواب می‌رود. عده‌ای ممکن است بابت این مسئله به پزشک مراجعه کنند و عده‌ای نیز ممکن است آن را طبیعی تلقی کرده و جدی نگیرند تا زمانی که خیلی اذیت شوند و تصمیم بگیرند به پزشک مراجعه کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در ایام آخر هفته را اعلام کرد.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پنج تیم بالای جدول پشت سر گذاشته شد تا اختلاف امتیاز تیم چهارم و صدر جدول تنها یک امتیاز باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.
سازمان لیگ اعلام کرده که دربی استقلال و پرسپولیس قرار است روز سه شنبه برگزار شود و این در حالیست که طی هفته‌های اخیر، دیدارهای لیگ طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شده بود.
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس پهپاد آموزشی «شهاب» در نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه یکم شکاری شهید لشگری رونمایی شد.
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس پهپاد «شهاب» در نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش در پایگاه یکم شکاری شهید لشگری رونمایی شد.
منابع رسانه ای لبنان از حمله به دست کم هفت بانک در بیروت و سایر مناطق و تعطیلی سه روزه همه بانک ها در این کشور خبر دادند.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که شکست هفته قبل را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر الوحده است.
امروز در حالی بازار سهام به کار خود پایان داد که هفته‌ای کم رمق و کم رونقی را پشت سر گذاشت.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در ایام‌هفته دولت، ۸۵ طرح با اعتبار هزار ۸۶۷ ریال در شهرستان تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ