مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت که بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
‎براى نخستین بار تیم ملى پاورلیفتینگ ایران با حضور ورزشکاران بانوان به مسابقات بین قاره اى آسیا، اقیانوسیه و آفریقا اعزام خواهد شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
نخستین نشست کمیته زنان کانون مربیان فوتبال ایران بصورت آنلاین با حضور سرمربی و مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان برگزار شد.
رئیس‌جمهور ترکیه برای نخستین بار پس از شایعات اخیر درباره وضعیت سلامتی او، در انظار عمومی ظاهر شد.
رئیس‌جمهور ترکیه برای نخستین بار پس از شایعات اخیر درباره وضعیت سلامتی او، در انظار عمومی ظاهر شد.
علی قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با یک پیام ویژه به تمرین تیم فوتبال مس کرمان رفت تا اولین دیدار خود را با اعضای این تیم داشته باشد.
نخستین کنگره موبایل ایران با حضور همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران آغاز به کار کرد.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
بانوی اسکی باز کشورمان در مسابقات جام جهانی اسکی صحرانوردی به مقام سی و هشتم دست یافت.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار با شیوه جدید برگزار می شود، گفت: تغییرات اعمال شده کاملا به ضرر ما است.
رهبر جریان صدر عراق برای نخستین بار پس از حوادث اخیر این کشور، در میان زائران اربعین در منطقه «حنانه» نجف اشرف حضور یافت.
اوسکار پیاستری درباره نخستین حضورش در فرمول یک با تیم انگلیسی مک‌لارن اظهارنظر کرد.
کاوه رضایی مهاجم تازه‌وارد تراکتور تبریز با پستی اینستاگرامی از هواداران تراکتور تشکر کرد.
دارنده نخستین مدال نقره بانوان در مسابقات جهانی کاراته گفت: برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک تمام تلاشم را کردم به ایران سفر کنم، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد.
نخستین حضور بانوان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی
تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.
نخستین حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، بانوان استقلالی وارد ورزشگاه آزادی شدند.
هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با یک اتفاق تاریخی آغاز خواهد شد و بانوان استقلالی می‌توانند برای نخستین بار با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیمشان با مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد.
ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ