تولیدکننده بزرگ شیر خشک در ایالات‌متحده با نهادهای نظارتی در مورد شروع مجدد تولید به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی کره بادام زمینی تنها کره آجیلی بود که به طور گسترده در دسترس مردم بود، اما حالا دیگر نه. امروزه انواع بی‌شماری از کره‌های آجیلی در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی قرار می‌گیرند. کره بادام به سرعت به عنوان یک جایگزین محبوب برای کره بادام زمینی و دلایل خوبی پیدا کرده است.
اگر در قفسه‌های پروتیینی فروشگاه‌ها جستجو کنید؛ بسته بندی‌های مخصوص بیف استروگانفی گوشت گوساله را خواهید دید. رشته‌های باریکی که حتی نیاز نیست زحمت خرد کردن آن‌ها را هم بکشید.
قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار و همگروهان ایران در این مسابقات مشخص شد.
دانشمندان در پژوهشی متوجه شده‌اند که قدمت شکل‌گیری قاره‌های باستانی زمین به حدود 3.2 میلیارد سال قبل می‌رسد.
پرسه‌زنان به سمت شمال باغ می‌رویم. فرهنگسرای ابن‌سینا از آن مکان‌هایی است که خاطرات چند نسل از کودکان و نوجوانان محله را شکل داده، خاطره نمایش‌های کودکانه، خنده‌های از ته دل، دست‌های گلی و کلاس‌های سفالگری! تا در این حوالی سیر می‌کنیم، وقت خوبی‌ست که به شهر کتاب برویم و میان قفسه‌های کتاب هم سرکی بکشیم.
این مطالعه جدید پیرامون اثرات جانبی انزوا و تنهایی نشان می‌دهد که تنها ماندن در آقایان، علاوه بر اینکه سلامت روان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه ممکن است برای استخوان‌ها نیز خطرناک باشد. در این مطالعه، محققان تعدادی موش بالغ را با قرار دادن در قفس‌های مجزا یا خانه‌های گروه‌بندی‌شده با چهار موش در هر قفس، به مدت چهار هفته در موقعیتی شبیه انزوای اجتماعی قرار دادند.
احتمال غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تور‌های صیادی و قفس‌های پرورش ماهی، خسارت به قایق‌ها و شناور‌های کوچک و اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی پیش‌بینی می‌شود.
ساری- نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی دریا، رودخانه‌ها و سفره‌های زیرزمینی، مازندران را با چالش جدی روبرو کرده و قله‌های سیاه و کثیفی از پسماند در استان قد برافراشته است.
ساری- نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی دریا، رودخانه‌ها و سفره‌های زیرزمینی، مازندران را با چالش جدی روبرو کرده و قله‌های سیاه و کثیفی از پسماند در استان قد برافراشته است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مقاوم سازی و احیای مدرسه شهید حَلبیان معروف به مدرسه «قصه‌های مجید» خبر داد.
در حالی که شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده، او با یک گل آمادگی خود را نشان داد و با چند اکت، به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.
محققان دانشگاه کمبریج در همکاری با یک شرکت دارویی، قفس‌های نانویی برای حمل دارو ساخته اند. یکی از مزیت‌های این قفس‌ها، جادار بودن آن‌ها است.
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
این روز‌ها بر شمار افراد قهوه‌نوش حتی در کشور‌های چای‌نوش نیز افزوده شده است. در این گزارش با شیوه‌های گوناگون تهیه قهوه و تفاوت‌های آن‌ها آشنا شوید.
با روی کارآمدن حکومت پهلوی و ساخت مغازه‌هایی که ویترین و قفسه‌هایی به تقلید از اروپایی‌ها داشتند، قانونی تصویب شد تا مغازه‌دار‌ها بالای سر مغازه خود تابلو نصب کنند. با اعلام این موضوع، مخالفت دکان‌دار‌ها و بازاری‌ها به‌گوش رسید، اما حکومت همه را ملزم به انجام این کار کرد.
در طول تاریخ بازی‌های زیادی بوده‌اند که با تغییر محتوا روبرو شده‌اند، اما برخی از بازی‌ها از قفسه‌های فروشگاه‌ها بیرون کشیده شده‌اند، زیرا ظاهرا تجربه‌ی آن‌ها برای هیچ بازیکنی مناسب نبوده است.
اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مشکلاتی که مردم خوزستان را نگران کرده با استفاده از ظرفیت مسئولان قوه‌های مقننه و مجریه رفع شود.
سازمان شیلات ایران پیش‌بینی کرد تعداد قفس‌های پرورش ماهی در دریا تا پایان امسال حدود ۳ برابر اسفند سال پیش افزایش پیدا کند.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
بسیاری از دانشمندان باور دارند که عادت ناخنک زدن به غذا و پرخوری و یا خوردن مواد غذایی ناسالم بدان خاطر است که مواد غذایی ناسالم ارزان قیمت قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و فست فود‌ها را پر کرده اند.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهور پای درد دل وزرا بنشیند متوجه می‌شود که سازمان بدون برنامه‌ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل‌های دولت شماست.
سپیده دم شنبه گذشته، نزدیکان جوان ۲۹ ساله‌ای که نیمه شب از منزل خارج شده بود، پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های اطراف منطقه اسماعیل آباد مشهد در حالی به صورت عریان پیدا کردند که آثار شکنجه‌های وحشتناک روی اندامش نمایان بود.
جیره بندی و خالی شدن قفسه‌ها به امری عادی تبدیل شده است، زیرا دولت برای پرداخت حقوق و یارانه‌های غذایی دست و پنجه نرم می‌کند.
دو هفته از شروع لیگ برتر گذشته و بازگشت پیام نیازمند به سپاهان جذابیت قفس‌های توری فوتبال ایران را دوچندان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ