مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: خوراک این پالایشگاه با راه‌اندازی پیش‌تراکم گاز ان‌جی‌ال ۹۰۰ و ان‌جی‌ال ۱۰۰۰ روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی این مشکل را حل کرد.
یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی این مشکل را حل کرد.
خوراک بروکلی یک غذای بسیار لذیذ است که استفاده از کلم بروکلی در کنار مرغ باعث شده این غذای خوشمزه ارزش غذایی بسیار بالایی داشته باشد.
دیداری گفت: نرخ خوراک پتروشیمی در ایران مناسب نیست ما تلاش کردیم فرمول آن تغییر و از تک نرخی بودن خارج شده و تابعی از نرخ بین المللی باشد.
آیا هاب‌های پتروشیمی ایران، به شهرهای سوخته تبدیل می‌شوند؟ آیا صدها‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، فدای سودآوری چند انحصارگر (مثلا در تولید یوتیلیتی) می‌شود؟ آیا ناقوس مرگ پتروشیمی‌ها با ناکارآمدی مدیران بالادستی، به‌‌‌‌‌‌صدا در می‌آید؟ روی پل اقتصاد و صنعت، چه کسی ایستاده است و در صدد تخریب چیست؟
جگر مرغ سرشار از آهن است و نقش بسیار مهمی در بهبود روند بیماری‌های مختلف دارد، زیرا برای مبارزه با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان‌ها گزینه بسیار خوبی می‌باشد و می‌توانید در برنامه هفتگی خود این غذا را تهیه کنید.
می‌توان از عسل به عنوان لایه‌بردار و ماسک صورت هم استفاده کرد. عسل پوست را تمیز می‌کند، اما خاصیت لایه‌برداری آن برای پوست‌های حساس مناسب نیست.
کسانی که طعم گوشت قرمز به مرغ ترجیح می‌دهند بهتر است درست کردن خوراک قارچ و مرغ با سس خامه را یاد بگیرند.
خوراک کدو سبز و سیب زمینی غذایی خوشمزه و به صرفه است که برای درست کردن آن به مواد غذایی زیادی احتیاج ندارید. “خوراک کدو سبز با سیب زمینی” غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که در زمان کوتاهی درست می‌شود.
رتبه‌بندی کارخانجات خوراک دام و طیور با هدف ارتقای بهره‌وری، افزایش اعتماد به تضمین کیفیت خوراک آماده و جلوگیری از توزیع نهاده‌های خام در سال ۱۴۰۲ پس از پایش و پالایش اطلاعات اعلام می‌شود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: میدان‌های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران تأمین‌کننده خوراک گام نخست طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس (ان‌جی‌ال ۳۲۰۰) خواهند بود.
خوراک جو و لوبیا یکی از انواع غذا‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می‌شود و طعم بسیار خوشمزه‌ای دارد.
نرخ تسعیر ارز پتروشیمی‌ها از طرف بانک مرکزی در محدوده ۲۸۵۰۰ تومان تعیین شد که این تصمیم با چالش‌های مختلفی روبه‌رو است.
انجمن صنایع پلیمر ایران اعلام کرد که به دستور مستقیم ریاست جمهوری قیمت پایه از ۳۶۴۸۰ به ۲۸۳۸۱ بازمی‌گردد. این تصمیم به نفع پتروشیمی ها است یا به ضرر آن ها؟
خوراک لوبیا سبز وعده‌ای بسیار سبک است که می‌توانید آن را در زمان کوتاهی تهیه کرده و حتی در مهمانی‌های خود با آن پذیرایی متفاوتی داشته باشید.
خوراک مرغ با برنج یکی از خوراک‌های بسیار خوشمزه و راحت می‌باشد و شما می‌توانید این خوراک خوشمزه را در کمترین زمان تهیه کنید و یک غذای ساده و راحت، ولی در عین حال مجلسی آماده کنید.
خوراک کرفس یکی از انواع خوراک‌ها می‌باشد که می‌توانید هم با گوشت و هم مرغ تهیه کنید و اگر گیاه خوار هستید و به کرفس علاقمند هستید می‌توانید گوشت را حذف و از قارچ یا هر نوع جایگزین دیگر استفاده کنید.
به گزارش وقت صبح، خوراک جگر سفید یکی از خوراک‌های بسیار سالم و خوشمزه می‌باشد که همان طور که از نام این غذا پیداست از جگر سفید برای تهیه این غذا استفاده می‌شود.
در روزهای اخیر با رونمایی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نگرانی‌هایی در رابطه با اثر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از ۵هزار به ۷هزار تومان ایجاد شده است.
مدیر منطقه خلیج‌فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران گفت: برای نخستین بار پالایشگاه بندرعباس خوراک خود را از خط لوله گوره به جاسک دریافت می‌کند.
جمشیدیان گفت: منطقی نیست نرخ خوراک گازی شرکت‌های پتروشیمی در کشوری که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گاز دنیا است، با هاب‌های مصرف کننده مقایسه شود. نرخ خوراک گازی پتروشیمی های ما تقریباً به اندازه ۲ هاب تولیدکننده یعنی هنری هاب و آلبرتا است و این ذهنیت که رانتی به پتروشیمی‌ها تخصیص یافته و خوراک ارزان قیمت در اختیار پتروشیمی های ایران قرار می‌گیرد، نادرست است.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
دبیرکل انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی گفت: در جلسه سازمان بورس مقرر شد موضوع بازنگری قیمت خوراک متانولی‌ها پیگیری شود.
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با استفاده از پسماند رستوران ها، جایگزین ذرت و سویا برای نهاده های دامی را تولید کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ