جان کارو، مهاجم سابق تیم ملی نروژ، به اتهام فرار مالیاتی به 14 ماه حبس محکوم شد و باید 43 هزار پوند نیز جریمه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی مرتکب فرار مالیاتی نشده و قاضی مدارک ارائه شده توسط وکلای مربی ایتالیایی رئال را معتبر دانست.
۱۸۰ زندانی افغان از زندان‌های ایران در برابر چهار زندانی ایرانی در زندان‌های طالبان روز چهارشنبه، ۲۴ خرداد، در مرز اسلام‌قلعه هرات مبادله شدند. در مقابل، چهار شهروند ایران که در افغانستان زندانی بوده‌اند نیز به ایران تحویل داده شدند.
انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنشهای تندی را برای او به دنبال داشت.
یک قاضی شهر بارسلون با درخواست رسمی دنی آلواز برای آزادی مشروط مخالفت کرد و این ستاره برزیلی تا زمان برگزاری دادگاهش به اتهام تجاوز در زندان خواهد ماند.
سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
استفانو پیولی معتقد است که میلان با وجود فرار از شکست در ثانیه‌های پایانی استحقاق نتیجه بهتری را داشت.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
با گذشت حدود چهار سال از صدور حکم زندان برای محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش از صبح امروز اعلام شد که وی مشمول عفو شده و از زندان آزاد شده است.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل چوپان به خاطر یک گوسفند/ طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد/ محاکمه به اتهام قتل پیرمرد همسایه‌/ می‌خواهم به زندگی بازگردم!/ نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی/ دزدان کارگاه‌های صنعتی و منازل به دام افتادند/ سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
یک وکیل مشهور فرانسوی امروز ادعا کرد که اگر اتهام اخیر به باشگاه پی اس جی در مورد باز کردن حساب‌های مجازی جعلی به منظور تخریب کیلیان امباپه ثابت شود، او می تواند قراردادش را فسخ کند.
شماری از اعضای فرقه یهودی لِو طاهور در جنوب مکزیک که به اتهام قاچاق مواد مخدر و جرایم جنسی دستگیر شده بودند از بازداشت فرار کردند.
ساندرو راسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، امروز از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد.
یکی از اتفاقات جالب توجه دیدار سپاهان و نساجی مازندران خنده‌های ابهام برانگیز چند بازیکن این تیم پیش از سوت آغاز بازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ