انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنشهای تندی را برای او به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد در یک اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف كرد.
هنوز آمار قطعی از همه دانش آموزان نداریم، اما برخی دانش آموزان در نمرات خود نصاب قبولی را کسب نکرده‌اند و از این رو پس از آزمون مجدد در شهریور ماه و کسب نصاب قبولی برایشان برگه هدایت تحصیلی صادر می‌شود.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
سرزدن در فوتبال همیشه مورد تجزیه و تحلیل علم پزشکی قرار گرفته و سلامتی بازیکنان سرزن تحلیل شده است.
سلاح‌ورزی: برگه منتشر شده استعفا اعتبار ندارد/ کناره‌گیری نکرده‌ام؛ یکشنبه حقایق را می‌گویم
عکس وایرال شده از برگه امتحان یک دانشگاه را ببینید! / «دغدغه این روزهاتو برام بنویس»
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: تاکنون برای بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برگ مطالبه مالیاتی بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان صادر شده است.
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.»
برخی از میوه ها درزمانی که خشک می شوند چیزی از طعم مزه آنها کاسته نمی شود، یکی از این میوه ها زردآلو است که در زمان خشک شدن به آن قیسی هم گفته می شود.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران با حمایت از رضا عنایتی قول هرگونه همکاری با تیم فوتبال امید را داده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
مطالعه، شناسایی و تهیه برگه هویتی سنگ‌های موجود در کاخ کوشک (نیاوران) در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی انجام شد.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
مثلا محدوده مرکز شهر تهران مانند منطقه ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد می‌باشند و وضعیتی که در آن محدوده از نظر آلودگی هست وضعیت مناسبی نیست.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
دکتر طبائیان تصریح کرد: افرادی که سرباز هستند یا برگ سبز نظام وظیفه دارند، می‌توانند در آزمون دستیاری پنجاهم شرکت کنند. البته پزشک سربازها به شرط پایان سربازی و اتمام طرح تعهدات تا شهریورماه می‌توانند در دوره دستیاری حضور داشته باشند.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
مشهد ـ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام می‌دهیم.
طی سال‌های اخیر به دلیل عدم نظارت کافی بر حوزه زیبایی شاهد تخلفات گوناگونی هستیم؛ از دخالت افراد غیرمتخصص در این حوزه تا ورود پزشکان با رشته‌های غیرمرتبط به حوزه زیبایی. اقداماتی که نه تنها رضایت بیماران را در پی نداشته است بلکه آمار پرونده‌های شکایت در پزشکی قانونی را نیز بالا برده است.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،
سازمان امور مالیاتی در نامه ای به ادارات کل امور مالیاتی اعلام کرد در راستای تکریم مؤدیان مالیاتی، برگه مالیاتی خانه ها و خودروهای لوکس به درب منازل آنها پست شود.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مشاور وزیر کشور، علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری خودروهای تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبارها اعلام کرد.
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ