سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
نوزلین منتقد سرسخت دولت روسیه و پوتین مدعی شد او در وحشت است و نیروها به سمت والدای پیشروی کردند تا از آن محافظت کنند.
پوتین"شورش" گروه واگنر را خیانت به آرمان نیرو‌هایی معرفی کرد که در نبرد اوکراین جان خود را از دست داده اند. او گفت:مسئولان اجازه نمی‌دهند که شکاف در روسیه رخ دهد و از مردم محافظت خواهد شد.
شهید عبدالخانی در دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال به‌عنوان محافظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن زمان رییس جمهور بودند خدمت کرد و پس از آن با اجازه ایشان به جبهه رفت.
شهید عبدالخانی در دوران دفاع مقدس به مدت ۲ سال به‌عنوان محافظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن زمان رییس جمهور بودند خدمت کرد و پس از آن با اجازه ایشان به جبهه رفت.
آیرینا بروگان، کارشناس سازمان اطلاعاتی روسیه می‌گوید: «پریگوژین نقش سگی را دارد که به همه پارس می‌کند و الیت روسیه انتظار هرگونه اقدامی را از سوی او دارند. واضح است که پوتین کاملاً از این موضوع راضی است.» بروگان معتقد است که پریگوژین به‌دنبال یک کرسی در شورای امنیت در کنار شرکای اطلاعاتی پوتین است که بتواند از جان خود محافظت کند.
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
نیروهای مسلح روسیه امروز (سه‌شنبه) به مناسبت هفتادوهشتمین سالروز پیروزی شوری در جنگ جهانی دوم، مراسم رژه «روز پیروزی» را برگزار کردند.
مدیر مسئول کیهان گفت: درحالی که صدایش را پائین آورده بود گفت‌: من طولابی هستم و از محافظان حلقه دوم ( یا سوم ) آقای خاتمی رئیس جمهور هستم و می‌توانم در یک فرصت مناسب به سمت ایشان شلیک کرده و کارش را بسازم! (ظاهراً همین تعبیر را به کار برد). شدیداً  یکّه خوردم ولی...
یکی از جالب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محافظ‌های طبیعی معده است که می‌توانید امتحان کنید. آب آلوئه ورا به‌دلیل اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود، برای کاهش التهاب و مشکلات گوارشی بسیار مفید است و ریفلاکس معده را تسکین می‌دهد. برای تهیه این آبمیوه فقط باید نصف قاشق چایخوری (۳ گرم) از ژل داخلی گیاه آلوئه ورا را در یک لیوان آب حل کنید. اگر خوب حل نشد کمی گرم کنید و بعد از غذا بنوشید. از آن در حد اعتدال استفاده کنید، زیرا مصرف زیاد آن می‌تواند باعث اسهال و استفراغ شود.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که برای مدت طولانی ازدواج کرده اند ممکن است تا حدی در برابر زوال عقل محافظت شوند.
پرتاب محافظ دهان باز هم باعث اخراج ستاره تیم گلدن استیت از زمین بازی شد.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
دروازه بان شماره یک تیم ملی که بار دیگر مجوز بازی دریافت کرده، در آخرین تمرین پیش از جدال با آمریکا با گارد محافظ کار را دنبال کرد.
تمرین امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران با حضور گسترده اهالی رسانه برگزار شد.
سنگربان تیم ملی فوتبال ایران سرانجام پس از چند روز با تصمیم پزشکان بدون گارد در تمرین دیده شد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با محافظ صورت در تمرین این تیم حاضر شد.
مشهد ـ پیکرهای مطهر شهیدان بسیجی محافظ امنیت و دانشجو دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.
رسانه‌های غربی احتمال می‌دهند این کیف مشابه همان چمدان اتمی است که رئیس‌جمهور آمریکا نیز همواره همراه خود می‌برد.
محققان یک گارد دندان هوشمند ابداع کرده اند که حاوی پدهای حساس به فشار است و می توان با کمک آن دستگاه های الکترونیکی را کنترل کرد.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
رئیس‌جمهور روسیه سند ۳۱ صفحه‌ای سیاست خارجی جدید این کشور را تصویب کرد که مفهوم بنیادی و اصلی آن محافظت از «جهان روسی» و ترویج فرهنگ‌ها و سنت‌های روسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ