۱۸۰ زندانی افغان از زندان‌های ایران در برابر چهار زندانی ایرانی در زندان‌های طالبان روز چهارشنبه، ۲۴ خرداد، در مرز اسلام‌قلعه هرات مبادله شدند. در مقابل، چهار شهروند ایران که در افغانستان زندانی بوده‌اند نیز به ایران تحویل داده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۷۰ زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه شهر مقدس نجف اشرف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیروهای امدادی برای مداوا راهی بیمارستان حکیم این شهر شدند.
اتحادیه اروپا چهار نهاد ایرانی را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
اتحادیه اروپا ۴ سازمان و نهاد ایرانی را با ادعای اینکه این نهاد‌ها از مجتمع نظامی و صنعتی روسیه حمایت می‌کنند، به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
براساس تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های تله‌ای محیط‌بانان پارک ملی توران، یوزپلنگ ایرانی ماده به نام «خورشید» (با نام سابق تلخاب)، روز گذشته به همراه چهار توله‌اش در این منطقه دیده شد.
مهدی طارمی در شب پیروزی ۴-۲ پورتو مقابل فامالیکائو در چارچوب هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ پرتغال، هر چهار گل تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره عالی ۹.۳ گرفت.
۴ داور بین المللی تکواندو ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در کمپ تمرینی ویژه داوران قضاوت کننده در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مکزیک دعوت شدند.
۴ داور بین المللی تکواندو ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در کمپ تمرینی ویژه داوران قضاوت کننده در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مکزیک دعوت شدند.
۴ داور بین المللی تکواندو ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در کمپ تمرینی ویژه داوران قضاوت کننده در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مکزیک دعوت شدند.
بریانی از آن دسته غذا‌هایی می‌باشد که هم در ایران و هم در کشور‌های عربی طرفداران بسیاری دارد. روش تهیه و پرملات بودن این غذا به گونه‌ای است که در سر صفره به شدت خودنمایی میکند و دل هر منتظر افطاری را خواهد برد! در داخل کشور بریانی اصفهان بسیار محبوب است و از نظر پرملاتی نیز که کاملا پرملات و به شدت سیرکننده می‌باشد.
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
یک ملی‌پوش وزنه‌برداری به خاطر انجام دوپینگ با محرومیت سنگینی روبه‌رو شد.
یافته‌های موسسه گالوپ در سال ۲۰۱۸ هم نشان می‌دهد میل به بازگشت در میان مهاجران ایرانی ۱ درصد است که در مقایسه با میانگین جهانی که ۷ درصد است، فاصله قابل توجهی دارد. پاسخ دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که قصد مهاجرت داشتند به سوال آیا بعد از اتمام تحصیل، به ایران بازمی‌گردند، یک «نه» قاطع بود.
۴ ورزشکار از سوریه، ۳ ورزشکار از افغانستان و ۴ ورزشکار از کشورهای مراکش، ایران، اتیوپی و کامرون در این لیست قرار دارند.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
این بوکسور بوکانی مدال برنز تورنمنت بین المللی جام جمهوریت قزاقستان، پنج دوره قهرمانی و ۲ دوره نایب قهرمانی لیگ ایران، ۲ طلای قهرمانی بزرگسالان کشور، مدال برنز جوانان و طلای امید‌های ایران را در کارنامه خود دارد.
شورای صدرو رای ایران نادو محمد عزیزی ورزشکار رشته بوکس را به مدت ۴ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم کرد.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در شب برتری تیمش برابر لونیکوس ۹۰ دقیقه بازی کرد.
مهاجم ایرانی هال سیتی ابراز امیدواری کرد با رفع مصدومیت بتواند یکی از حاضرین در جام جهانی قطر باشد.
در ادامه تعمیق روابط ایران با ونزوئلا و همکاری‌های ضد تحریمی دو کشور تولید ۴ خودروی ایرانی در ونزوئلا کلید خورده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درحادثه واژگونی ون در حله عراق ۴ نفر جان باختند و۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: اتوبوس آمبولانس هلال احمر ساعتی پیش ۱۰ مصدوم این حادثه را به نقطه مرزی زرباطیه - مهران انتقال داد و در پایانه مرزی، عوامل اورژانس کشور، مصدومان را تحویل گرفته و به بیمارستان امام حسین مهران منتقل کرده‌اند.
مهدی طارمی مهاجم پورتو با قرار گرفتن در رده سوم آسیا بهترین بازیکن سال ایران انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ