بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
راننده موتورسوار خوش شانس با یک فرار به موقع از له شذن زیر قطار جان سالم به درد برد.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تندوتیز از مقامات وزارت علوم در خصوص فرار مغز‌ها گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
صحنه‌ای بسیار جالب و دیدنی از مواجهه جالب پلنگ با گله‌ بابونها و حمله بابونها به پلنگ، لحظات باورنکردنی را رقم زد./چندثانیه
ویدئویی عجیب از فرار دیوانه وار یک تراکتور از دست پلیس در بزرگراه کلانتری مشهد منتشر شده است.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
علی اصغر خانی نماینده مجلس در جمع دانشجویان از وزیر صمت دفاع کرد و گفت: من نماینده مجلس هستم و تشخص من این بود که وزیر صمت آدم موفقی است.
یک کلیپ تصویری لحظه فرار یک سرباز اوکراینی از گلوله تک تیرانداز روسی را نشان می‌دهد. گلوله تک تیرانداز روس حدود یک اینچ (۲.۵ سانتی متر) از بالای سر سرباز رد شد و به دیوار اصابت کرد.
یک آهو که قصد آب خوردن را دارد ناگهان یک تمساح به او حمله می‌کند، اما سریعا فرار می‌کند.
بوفالو از تله‌ای که چند شیر برای او چیده‌اند فرار می‌کند.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
تصاویری از فرار یک خودرو از ترافیک نوروزی جاده چالوس در فضای مجازی پربازدید شده است.
یک گربه در اتفاقی جالب و خنده‌دار از دست صاحب خود در حرکتی برق‌آسا فرار کرد.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
ویدیو ضبط شده توسط یک راننده که لحظه شکه شدن یک موتور سوار در مواجه با ببر را نشان می‌دهد.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
لحظه انفجار پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی مقابل صورت راننده را در این ویدیو ببینید.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
در درکلاسیکر رفت این فصل بوندس‌لیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل بایرن‌مونیخ در آخرین دقیقه از شکست فرار کرد.
علیرضا جهانبخش در یک برخورد با بازیکن اشتروم گراتس، فرود عجیبی را تجربه کرد که خطر یک مصدومیت وحشتناک را برای او داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ