آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران پست انتقادی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده است.
نیمار که به نظر می‌رسد انتقالش به الهلال قطعی شده است یک پست جنجالی اینستاگرامی درباره این انتقال را لایک کرد و بعد از مدتی لایکش را برداشت تا رابطه‌اش با بارسا بیشتر تخریب نشود.
حجت کریمی، سرپرست سابق استقلال با انتشار پیامی معنادار در صفحه اینستاگرام خود بار دیگر حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی کشور را عامل شرایط نامطلوب استقلال معرفی کرد.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
یک کنش اینستاگرامی باعث شده تا بازیکن برزیلی به عنوان خرید اول خارجی سپاهان در این تابستان مطرح شود.
برخی کاربران فضای مجازی، نامزد کریستیانو رونالدو را بابت انتشار چند تصویر مورد انتقاد قرار دادند.
ادرسون گفت اهل شبکه‌های اجتماعی نیست و در این شبکه‌ها از همه انتقاد می‌شود، حتی اگر در اوج باشند.
آنخل دی‌ماریا، هافبک یوونتوس به انتقاد تند یک طرفدار این تیم در اینستاگرامش پاسخ صریحی داد.
۱۲ اسفند ماه بود که سپاهان خبر از انتقال آرات حسینی به این باشگاه داده بود و اکنون با گذشت ۶۵ روز، آن‌ها از پایان این همکاری خبر داده‌اند.
حضور دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس در تمرین تیم رقیب و صحبت‌های غیرمنتظره او آتش خشم هواداران را شعله‌ور کرد، تا جایی که برخی از پیشکسوتان و هم تیمی‌های سابق وحید قلیچ نیز به انتقاد از رفتار او پرداختند.
معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جعل هویت چند نفر از افراد مشهور و شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
تاثیر انتقال کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی به النصر عربستان خیلی زود خودش را نشان داد.
درحالیکه شایعات درباره انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان به اوج رسیده او با انتشار یک استوری اینستاگرامی کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکرد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
انتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
یامین پور گفت: دیگر واقعا مانده ام در اینستاگرام چه بنویسم. هرچه می‌نویسیم حذف می‌شود یا صفحات را می‌بندند. یک بار پیج من برای انتشار پرچم ایران بسته شد. به توصیه ادمین‌ها خیلی از واژه‌ها را استفاده نمی‌کنیم که مدارا کنیم و پیج باقی بماند.
روزنامه خراسان نوشت: اگر این محدودیت‌ها طولانی مدت اعمال شوند و دسترسی به پهنای باند بین الملل به صورت طولانی مدت از دسترس عموم مردم خارج شود، جمع زیادی از مردم و فعالان فضای مجازی با زیان اقتصادی مواجه می‌شوند و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مسئله به یک باره برای این محدودیت تصمیم گیری کرد.
هری مگوایر که بعد از اشتباه در دیدار دیشب تیمهای ملی انگلیس و آلمان به شدت هدف انتقاد قرار گرفته با انتشار یک پست اینستاگرامی اشتباهش را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.
همه محتویات صفحه سردار آزمون در اینستاگرام حتی آن دسته که ربطی به موضع‌گیری اخیرش نداشت، پس از انتقاد و حمایت از معترضان پاک شده است.
فرهاد مجیدی چند استوری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که دارای نکات جالبی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ