یک وکیل مشهور فرانسوی امروز ادعا کرد که اگر اتهام اخیر به باشگاه پی اس جی در مورد باز کردن حساب‌های مجازی جعلی به منظور تخریب کیلیان امباپه ثابت شود، او می تواند قراردادش را فسخ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌نظر می‌رسد اختلافات جدی میان پی‌اس‌جی و ستاره فرانسوی برطرف شده است
کیلیان امباپه که هفته هاست با پی اس جی دچار تنش و اختلاف شده، اولین کسی بود که انتقال عثمان دمبله را با پیامی خاص تبریک گفت.
نشریه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کیلیان امباپه حاضر شده فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم لیگ برتری بازی کند و تابستان آینده راهی رئال مادرید شود.
غیرمنطقی و کاملا مضحک به نظر می‌رسد اما بهترین انتخاب برای کیلیان امباپه انتقال به الهلال عربستان است.
پی اس جی با مالکیت قطری ها هرگز جنگ با بازیکنانش را نباخته و توانست حرف خود را به کرسی بنشاند. باید دید وضعیت دوئل با امباپه به کجا می رسد.
مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن، در مورد آخرین وضعیت کیلیان امباپه تاکید کرد که همه چیز به مدیران باشگاه بستگی دارد.
اگر بخواهید از فروشگاه آنلاین رسمی رئال پیراهن فصل بعد این باشگاه بخرید، می توانید نام هر بازیکنی غیر از امباپه را برای درج در پشت آن درخواست دهید.
هرگونه اصرار و فشار به بازیکن برای جدایی می‌تواند باعث فسخ یک‌طرفه بازیکن به لطف قانون فیفا شود. کیلیان امباپه در صورت فشار باشگاه، می‌تواند به این قانون متوسل شود.
دیدیه دشان معتقد است کیلیان امباپا با جاه طلبی فوق العاده اش به زودی فاتح توپ طلا خواهد شد.
کیلیان امباپه فصل آینده در هفتمین لیگ معتبر فوتبال اروپا با پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد.
رئال را تصور کنید با کیلیان امباپه و وینیسیوس، دو پادشاه که قدرت این را دارند از رئال تیمی غیر قابل مهار بسازند یا اینکه همه چیز برعکس شود.
کیلیان امباپه تصویر جالبی را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.
در پی اس جی تمدید با کیلیان امباپه را مهمتر از ماندنی شدن لیونل مسی می دانند و قصد دارند قبل از اتمام فصل جاری، کار تمدید با او را نهایی کنند.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
خسه، بازیکن سابق رئال، درک نمی کند چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد راهی رئال نشود و در پاریس بماند.
ستاره 23 ساله فرانسوی‌ها هر کاری که از دستش برمی‌آمد در فینال انجام داد؛ اما انگار بعضی مواقع نمی‌شود که نمی‌شود.
برادر کیلیان امباپه اولین بازی خود را برای تیم پاری سن ژرمن انجام داد.
کیلیان امباپه فاش کرد بعد از حملات نژادپرستانه به او در رقابتهای یورو2020 به خداحافظی با تیم ملی فرانسه بسیار نزدیک شده بود.
زلاتان ابراهیموویچ همچنان اعتقاد دارد که کیلیان امباپه در تمدید با پی اس جی و رد پیشنهاد رئال مادرید تصمیم اشتباهی گرفت.
سرخیو راموس به شایعات در مورد درخواست جدایی کیلیان امباپه واکنش نشان داد و گفت که صحت ندارند.
عثمان دمبله از اینکه کیلیان امباپه به رئال پاسخ منفی داد و با پی اس جی تمدید کرد، بسیار خوشحال است و تصمیم او را به سود بارسلونا می داند.
کیلیان امباپه از شرایط فعلی خود در باشگاه پاری سن ژرمن رضایت ندارد و در رختکن نیز به بازیکنی منزوی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ