سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با ترکیبی جوان و آینده دار به جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا خواهیم رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
عباس جدیدی در اعتراض به روند برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی، مجمع را ترک کرد و گفت: ما باید انتخاباتی را برگزار کنیم که قانونمند باشد، همه ما دربرابر قانون یکسان هستیم.
نایب‌رئیس و سرپرست پیشین فدراسیون کشتی به دلیل آنچه عدم شفافیت در روند برگزاری انتخابات و رقابت یک طرفه خواند، از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی انصراف داد.
فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
انتخابات فدراسیون کشتی قرار است طبق اساسنامه‌ای که در سال ۱۳۹۶ به تایید اتحادیه جهانی کشتی رسیده است، برگزار شود.
فدراسیون کشتی به بیانیه کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.
فدراسیون کشتی درخصوص انتقادات علیه دبیر در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: علیرضا دبیر بارها اعلام کرده اگر قرار باشد بین تدریس در دانشگاه و فدراسیون یکی را انتخاب کند، کشتی انتخاب او خواهد بود.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی ملی پوشان کشتی توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا براتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی زنان گفت: از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت.
رشته ورزشی کشتی با چوخه به فدراسیون کشتی واگذار خواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به جام جهانی آمریکا وجود نداشته و منتظر پاسخ آنها هستیم.
مربی سازنده کشتی کشورمان که ملی پوشان پرتعدادی را به این عرصه معرفی کرده معتقد است لیگ برتر کشتی آزاد امسال نمره قبولی نگرفت.
مربی سازنده کشتی کشورمان که ملی پوشان پرتعدادی را به این عرصه معرفی کرده معتقد است لیگ برتر کشتی آزاد امسال نمره قبولی نگرفت.
پرونده چندین ساله شکایت از فدراسیون کشتی با موضوع مالکیت فکری در خصوص طرح استفاده کارت های کشتی از فدراسیون های قبل تاکنون، به نفع فدارسیون کشتی بسته شد.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
استعفا دادن از سمت روند اداری و رسمی خود را دارد و سوریان نامه کتبی به فدراسیون نداده است که مورد پذیرش یا رد رئیس فدراسیون قرار بگیرد.
ساری- معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کشتی اولویت وزارتخانه است، گفت: طی شش ماه امسال دو برابر اعتبار به کشتی پرداخت شده است.
فدراسیون کشتی با توجه به اهداف و برنامه های مدون خود در صدد ارتقای مبلغ قرارداد کشتی گیران لیگ برتری است تا این عرصه همچون رشته های دیگر با رونق مالی بیشتری همراه شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ