اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کشتی امروز با سفیر هند دیدار داشت.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
در پایان رای گیری از اعضای مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با کسب آرای لازم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون باقی ماند. رقیبان اصلی او از حضور در انتخابات انصراف دادند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از رئیس پیشین فدراسیون کشتی دعوت کرد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.
پلیس دهلی اتهامات وارد شده به رئیس فدراسیون کشتی هند مبنی بر آزار جنسی را تأیید کرد.
وزیر ورزش هند پس از گفتگوی ۶ ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور، گفت: تحقیقات پلیس تا ۵ روز دیگر تکمیل خواهد شد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: بیست سال است به من می‌گویند تظاهر می‌کنی و جانماز ‌آب می‌کشی.
چهره های مطرح و عنوان دار کشتی هند خواستار جدیت در برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور به جرم تجاوز به ۷ زن کشتی‌گیر شدند.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
یک داور رئیس روابط عمومی فدراسیون کشتی شد!
روز پنجشنبه هفته جاری آخرین انتخابات هیئت‌های استانی کشتی در سال 1401 درحالی برگزار می‌شود که علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی حضور خواهد داشت.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: تمام این کارهایی که امروز در فدراسیون کشتی انجام می‌گیرد را دوست داشتم انجام دهم، اما در آن زمان بودجه‌ای به این شکل در دست نداشتم و فرصت هم برایم باقی نماند.
مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال منصوب شد.
نمایش درخشان آزادکاران کشورمان در رقابت‌های بین المللی کرواسی باعث تحسین حاضران در سالن مسابقات از جمله رئیس فدراسیون کشتی کرواسی شد.
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در ساختمان جدید فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون کشتی در نشست با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تاکید کرد که در این فدراسیون کشتی آزاد و فرنگی داریم و هدف همه خوشحال کردن مردم است.
علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفت و گو کرد.
فدراسیون کشتی بعد از استعفای حمید سوریان از مسئولیت نایب رئیسی، همچنان در اما و اگر بازگشت او یا انتخاب فرد دیگری برای این سمت است.
مراسم استقبال از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حواشی مختلفی همراه شد که مهمترین آن انتقاد حمله شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی بود.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
رئیس فدراسیون کشتی روسیه از غیبت قطعی ورزشکاران روسیه در رقابت‌های جهانی بلگراد ابراز ناراحتی کرد.
بروس بومگارتنر بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی آمریکا انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ