رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت‌های سه وزن دوم جام‌‌های بین‌المللی کشتی آزاد دانکلوف و کشتی فرنگی نیکولای پتروف مرتضی الغوثی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه صاحب مدال برنز شد.
به نظر می‌رسد رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی دو ملی‌پوشی باشند که در جام دانکلوف بلغارستان محک خواهند خورد.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
دارنده 10 مدال کشتی جهان و المپیک در حین برگزاری جام‌جهانی هدیه‌هایی برای کشتی‌گیران حاضر در مسابقات در نظر گرفته است.
فینال جام‌جهانی کشتی آزاد بامداد فردا (۲۱ آذر ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بامداد فردا (دوشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.
تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بامداد فردا (دوشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.
بعد از فینالیست شدن دو تیم آمریکا و ایران، تیم‌های منتخب جهان و گرجستان مسابقه رده‌بندی جام‌جهانی کشتی آزاد را برگزار خواهند کرد.
جام‌جهانی کشتی آزاد در شرایطی از ساعاتی دیگر در ایالت آیووا آمریکا آغاز خواهد شد که ژاپنی‌ها به عنوان اولین حریف ایران بدون ستاره‌های‌شان به جام‌جهانی آمده‌اند اما تیم منتخب جهان ستاره‌های شاخصی را در خود جای داده است.
میزبان جام‌جهانی 2022 کشتی آزاد از دو پیشکسوت و قهرمان ایالت آیووا برای تماشای مسابقات دعوت به عمل آورده است.
مسابقات جام‌جهانی کشتی 2022 درحالی در آیووا درحالی برگزار می‌شود که نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در آن حضور ندارد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام جهانی 2022 راهی آمریکا شده‌اند، در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان از جمله کایل اسنایدر و یانی دیاکومیهالیس همسفر بودند.
زمان رقابت ایران در جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا
همشهری نوشت: جام‌جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه جاری به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود ولی هنوز سفارت آمریکا ویزای تیم ایران را صادر نکرده است.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
تیم ملی کشتی آزاد گرجستان با قهرمانان شاخصش از جمله گنو پتریاشویلی و بکا لومتادزه در جام‌جهانی آمریکا شرکت خواهد کرد.
تیم کشتی آزاد ایران در جام‌جهانی با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان هم‌گروه خواهد شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام‌جهانی آمریکا از روز گذشته در کمپ تیم‌‌های ملی آغاز شد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.
تعدادی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز پنجشنبه هفته جاری برای دریافت روادید آمریکا راهی دوبی خواهند شد.
رییس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم‌ملی آزاد در جام‌جهانی ۲۰۲۲ آمریکا را نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم ملی آزاد در جام‌جهانی 2022 آمریکا را نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ