ساری- معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کشتی اولویت وزارتخانه است، گفت: طی شش ماه امسال دو برابر اعتبار به کشتی پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشت قراردادی پروژه ای ملی است که عدم موفقیت آن به پرداخت نشدن هزینه محصولات خریداری شده برمی گردد؛ از این رو انتظار است وزیر جدید متعهدانه تر عمل کند.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در دو رشته آزاد و فرنگی گفت: اولویت فدراسیون کشتی مسابقات المپیک و جهانی است و قهرمانی آسیا در رده بعدی قرار دارد.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: بهره برداری‌های غیراصولی از منابع آب زیرزمینی و کشت محصولات با راندمان پایین مصرف آب، موجب شده علاوه بر اتلاف آب، تولید محصولات استراتژیک در اولویت قرار نگیرد.
اصلاح الگوی کشت، کشت قراردادی، راه اندازی رصدخانه و دیپلماسی غذایی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته بوده که ۳ اولویت نخست چتری برای تامین ۹۵درصدی امنیت غذایی است.
این کشف جدید توسط «راسل انگلمن»، دانشجوی دکترای دانشگاه کیس وسترن در آمریکا حاصل شده است. او در دوران کرونا مشغول بررسی گونه Dunk در موزه طبیعی کلیولند بود که با ابهامی درباره تناسب اندام این آبزی مواجه شد و درنهایت به این جواب رسید. او در ابتدا از کشفی که درباره جثه کوچک‌تر این هیولای دریایی داشت، سرخورده شد، اما درنهایت پذیرفت که کشف حقیقت از هر چیزی دیگر مهم‌تر است و باید اولویت بالاتری داشته باشد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: احتمالا فرایند قرعه کشی لیست نهایی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی جهت تعیین اولویت خرید، عصر سه شنبه انجام می شود.
به دلیل فقر و زمینه‌های زیست‌محیطی، باید توجه بیشتری به زمین‌های کمترمستعد در تعیین اولویت­ها، سیاست­ها و سرمایه گذاری­های عمومی همانند کشت دیم شود.
۲.۳ میلیون تن کود یارانه‌ای تاکنون برای تولید محصولات اساسی و اجرای الگوی کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی گفت:امکان توسعه کشت و تکثیر گیاهان غیربومی توسط محققان کشور وجود دارد اما اولویت با گونه های بومی کشور است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است اولویت اصلی برنامه‌ها این تیم، رقابت‌های جهانی سال آینده و کسب بیشترین سهمیه برای المپیک خواهد بود.
اولویت ما در جام جهانی کشتی آزاد آمریکا هماهنند جام جهانی کشتی فرنگی آذربایجان میدان دادن به کشتی گیران آینده دار و جوان است
نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصمیم دارد ترکیبی از ملی‌پوشان رده امید و جوانان را به جام جهانی آمریکا اعزام کند و مطمئنا برخی از نفرات عنواندار در این رویداد بین المللی حضور ندارند.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصمیم دارد ترکیبی از ملی‌پوشان رده امید و جوانان را به جام جهانی آمریکا اعزام کند و مطمئنا برخی از نفرات عنواندار در این رویداد بین المللی حضور ندارند.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۵۵۰ هزار هکتار باغ پسته در کشور وجود دارد، گفت: به دلیل ارزآوری و اهمیت پسته، کشت و صادرات آن در اولویت وزارتخانه قرار دارد.
ژابی آلونسو معتقد است که لورکوزن و او با یک ذهنیت برنده به موفقیت خواهند رسید.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم ولی به دلیل عدم هماهنگی، برنامه‌ریزی و اولویت قرار دادن قهرمانی تیمی، امتیازات نفرات نادیده گرفته شد و قهرمان نشدیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما کشت قراردادی را با اولویت گندم توسعه خواهیم داد و امیدواریم نتایج خوبی در خودکفایی محصولات اساسی داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ