پرونده چندین ساله شکایت از فدراسیون کشتی با موضوع مالکیت فکری در خصوص طرح استفاده کارت های کشتی از فدراسیون های قبل تاکنون، به نفع فدارسیون کشتی بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
انتخابات فدراسیون کشتی قرار است طبق اساسنامه‌ای که در سال ۱۳۹۶ به تایید اتحادیه جهانی کشتی رسیده است، برگزار شود.
فدراسیون کشتی به بیانیه کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.
فدراسیون کشتی درخصوص انتقادات علیه دبیر در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: علیرضا دبیر بارها اعلام کرده اگر قرار باشد بین تدریس در دانشگاه و فدراسیون یکی را انتخاب کند، کشتی انتخاب او خواهد بود.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
فدراسیون کشتی اعلام کرد: برقراری عدالت، هدف اصلی فدراسیون کشتی از تدوین و اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی است.
فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه‌ای بر چرخه انتخابی تیم ملی تاکید کرد و یادآور شد که اجازه حضور کشتی گیران را خارج از این چرخه نخواهد داد.
فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی ملی پوشان کشتی توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا براتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی زنان گفت: از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت.
فدراسیون کشتی باوجود پیشنهاد عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای برگزاری اردوی مشترک پیش از جهانی بلگراد، با اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان به این سفر مخالف است و امیدها را عازم مجارستان خواهد کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
بعد از یک روز جنجالی در فدراسیون کشتی به خاطر درگیری در اردوی تیم ملی، امیرحسین زارع مورد بخشش قرار گرفت.
رشته ورزشی کشتی با چوخه به فدراسیون کشتی واگذار خواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
مربی سازنده کشتی کشورمان که ملی پوشان پرتعدادی را به این عرصه معرفی کرده معتقد است لیگ برتر کشتی آزاد امسال نمره قبولی نگرفت.
مربی سازنده کشتی کشورمان که ملی پوشان پرتعدادی را به این عرصه معرفی کرده معتقد است لیگ برتر کشتی آزاد امسال نمره قبولی نگرفت.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با ترکیبی جوان و آینده دار به جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا خواهیم رفت.
پیروزی فدراسیون کشتی در دادگاه غرامت میلیاردی
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
ساری- معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کشتی اولویت وزارتخانه است، گفت: طی شش ماه امسال دو برابر اعتبار به کشتی پرداخت شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ