نایب‌رئیس و سرپرست پیشین فدراسیون کشتی به دلیل آنچه عدم شفافیت در روند برگزاری انتخابات و رقابت یک طرفه خواند، از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی انصراف داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده در جریان تساوی امروز تیمش مقابل بنی یاس به میدان رفت.
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
روز نخست از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
خضریان، نماینده مجلس گفت: حضرت امام خمینی (ره) به بنی صدر رای نداده بود اما با او مدارا می‌کرد تا جایی که فرماندهی کل قوا را به او سپردند.
باشگاه بنی یاس از توپ جمع کن استادیوم خانگی خود بابت نقش بزرگی که در گل تساوی تیم داشت، تشکر کرد.
15 نفر برای انتخابات فدراسیون کشتی در سال 1402 ثبت نام کردند؛ از جمله چهره های سرشناسی همچون علیرضا دبیر، عباس جدیدی و حمید بنی تمیم.
تیم شباب الاهلی امارات با شکست بنی یاس در هفته بیست و سوم لیگ امارات، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور شد.
حمید بنی تمیم برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام خود را کامل کرد.
حمید بنی تمیم برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام خود را کامل کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری از هفته بیست و دوم ادنوک لیگ امارات، از سد بنی یاس گذشت.
فیروزه مدتی به همسری رجوی درآمد، اما از او طلاق گرفت و سپس علیه وی، به افشاگری پرداخت.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست فورا «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه خود را برکنار کند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر کنونی این رژیم خواست تا وزیر امنیت داخلی اسرائیل را برکنار کند.
ملی‌پوش خوزستانی پارابدمینتون با انتقاد از عدم دریافت پادش از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان علی رغم موافقت بنی تمیم، گفت: من با ورزشکارانی رقابت می‌دهم که راکت آن‌ها حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد و راکت من ۵۰۰ هزار تومان است و گرفتن این پاداش حق من است.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول شعله ور شدن اوضاع در منطقه حواره واقع در جنوب نابلس دانست.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.
با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور، سردار رضا بنی اسدی فر رئیس پلیس پیشگیری فراجا شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره تشدید افراط گرایی در صحنه سیاسی این رژیم پس از پیروزی نتانیاهو هشدار داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: با وجود اینکه در پرونده اوکراین از غرب حمایت می کنیم ولی به تمایلی به مشارکت در جنگ نداریم و به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق جدید با ایران به امنیت جهانی و منطقه ای آسیب خواهد زد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در ادامه تحرکات خود برای کارشکنی در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که این رژیم برای تاثیر بر توافق هسته‌ای هرکار انجام می‌دهد.
علی بنی شیخ الاسلامی به عنوان آنالیزور تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ