فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسامی هشت کادیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون به منظور تعیین رئیس اعلام شد.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
فدراسیون کشتی آمریکا تصمیمش در خصوص ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد این کشور در مسابقات جهانی 2023 را اعلام کرد.
تا پایان هفته جاری کمیته تطبیق تشکیل جلسه خواهد داد تا احراز صلاحیت مدیریتی 15 نامزد شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شود.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
فدراسیون کشتی اعلام کرد: برقراری عدالت، هدف اصلی فدراسیون کشتی از تدوین و اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی است.
فدراسیون کشتی باوجود پیشنهاد عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای برگزاری اردوی مشترک پیش از جهانی بلگراد، با اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان به این سفر مخالف است و امیدها را عازم مجارستان خواهد کرد.
رییس فدراسیون ناشنوایان از اعزام ۳ رشته ورزشی تکواندو، جودو و کشتی به مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان در اسفندماه خبر داد.
متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارند فرصت حضور در مسابقات جام یاریگین روسیه را به مدعیان جوان و آینده دار دهند.
دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: با وجود این که مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در رشته‌های کشتی، تکواندو و جودو قرار است اسفند در قرقیزستان برگزار شود، اما هنوز برگزاری این رقابتها از سوی کنفدراسیون آسیا قطعی نشده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدتها پیش خبر از اعزام نفرات منتخب به تورنمنت بین‌المللی فرانسه را اعلام کرد، این سفر بنا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
سخنگو فدراسیون کشتی با بیان اینکه اعزام نشدن حسن یزدانی و امیرحسین زارع در راستای استراتژی کادر فنی برای انتخابی تیم ملی است گفت: این ۲ کشتی‌گیر در جام تختی و یک تورنمنت دیگر شرکت خواهند کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به جام جهانی آمریکا وجود نداشته و منتظر پاسخ آنها هستیم.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با ترکیبی جوان و آینده دار به جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا خواهیم رفت.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی‌پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
با نظر فدراسیون کشتی دو مربی به کلاس مربیگری بین‌المللی در ازبکستان اعزام شدند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتیکه آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتی‌که آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ