آنا براتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی زنان گفت: از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ازح ضور در جام پیروزی خیلی چیزها دستگیرمان شد و نقاط ضعف اکثر کشتی گیران خود را متوجه شدیم.
مازیار زارع در دو مقطع به عنوان یکی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران به عضویت پرسپولیس درآمد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در تحلیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، گفت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور دارای نکات مثبت و منفی بود که خوشبختانه نکات مثبتش بیشتر بود.
مراسم معارفه مدیرفنی و کادرفنی تیم‌های کشتی آزاد تهران با حضور رئیس هیأت استان تهران برگزار شد.
مراسم معارفه مدیرفنی و کادرفنی تیم‌های کشتی آزاد تهران با حضور رئیس هیأت استان تهران برگزار شد.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
رئیس فدراسیون کشتی در حکمی جاسم امیری را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان منصوب کرد.
رئیس فدراسیون کشتی در حکمی جاسم امیری را به عنوان سرمربی تیم کشتی نونهالان منصوب کرد.
عباس جدیدی در پاسخ صحبت‌های منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: احترام زیادی برای بزرگتر‌های خودم قائل هستم، اما من منظور ایشان را متوجه نمی‌شوم. در هرحال مختار است آن طور که دوست دارد صحبت کند، اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود
سرمربی تیم ملی تکواندو ایران با بیان اینکه تیمش نیاز به زمان دارد گفت: ۱۰ تکواندو کار ما باید تغییر وزن بدهند.
بهنام احسان پور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان انتخاب شد.
بهنام احسان پور یکی از ملی پوشان اسبق کشورمان با حکمی از سوی علیرضا دبیر به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد.
باوجود پیگیری فدراسیون کشتی، همچنان حمید باوفا با دردسر زیادی در زمینه شغلی و مرخصی ایام حضورش در اردوهای تیم ملی مواجه است.
مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاداستان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.
با حضور نماینده سازمان لیگ در اصفهان، ثبت قرارداد ۶ کشتی‌گیر و سرمربی با تیم فولاد مبارکه سپاهان انجام شد.
علی ارسلان قهرمان خوب و دارای شخصیت حرفه‌ای ارزشمندی است؛ اما طبق قوانین اتحادیه جهانی، تغییر تابعیت به صربستان داده و برای بازگشت به ایران ۲ سال زمان نیاز دارد و شاید اصلا او نخواهد برای ایران کشتی بگیرد.»
یکی از پرافتخارترین مربیان کشتی روسیه در واکنش به خبر برکناری اش گفت: با توجه به کارنامه ۲۰ ساله‌ام در این مسئولیت هیچ دلیلی موجهی برای کنار گذشتن من وجود نداشت.
سرمربی پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد روسیه که در بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون کشتی روسیه از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
رنگرز جای بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد
رئیس فدراسیون کشتی در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب کرد.
اینطور که پیداست حسن رنگرز مدیرکل ورزش استان مازندران قرار است سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود.
پرونده رقابتهای جهانی درحالی برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بسته شد که بسیاری از اهالی این رشته شانس قهرمانی ملی‌پوشان را زیاد می‌دانستند اما کسی تصور نمی‌کرد این تیم حتی روی سکو هم نرود.
آنا براتی می‌گوید کشتی زنان به تدریج پیشرفت می‌کند و دختران کشتی‌گیر بیشتر از قبل حرفه‌ای شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ