علی کریمی که جانشین امید ابراهیمی مصدوم در تیم ملی شده شماره ۱۸ را می‌پوشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
یک جست‌وجوی ساده گوگل به سادگی شما را به ده‌ها شماره تماس مرتبط با اپیلاسیون می‌رساند و تماس تصادفی با هرکدام از این شماره‌ها از شدت‌گرفتن مراجعه کودکان برای اپیلاسیون حکایت دارد؛ معمولا هم دخترانی زیر ۱۸ سال که همراه با نزدیکان خود به چنین مراکزی مراجعه می‌کنند و اگر پزشک مجوز را صادر کند و کودک توان تحمل درد این کار را داشته باشد، پا به الگوی تعریف‌ شده از زیبایی و مدروز می‌گذارد.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۶ تن از ایشان وخیم است.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
مرد شماره یک شطرنج جهان با قبول شکست مقابل شطرنج‌باز ۱۸ ساله پس از ۸ سال در دو بازی متوالی شکست خورد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۵۳ تن از ایشان وخیم است.
شرکت آمازون بیش از ۱۸ هزار کارمند را اخراج می‌کند که بزرگترین اخراج در تاریخ این غول اینترنتی به شمار می رود.
بازیکن با تجربه فولاد از حس فوق العاده اش بابت انجام بازی شماره ۲۰۱ در لیگ برتر صحبت می کند.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸ تن از ایشان وخیم است.
منابع آمریکایی از تیراندازی در کلرادو و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶ تن از ایشان وخیم است.
شاتل موبایل از عرضه رنج جدید شماره سیم کارت های خود با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۸ به بازار ارتباطات کشور خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۴ تن از ایشان وخیم است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) سنگین است.
این بازیکن با پیراهن شماره ۱۸ در تمرینات پرسپولیس، کادرفنی این تیم را یاد جوانی‌های مهدی تارتار انداخته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۴۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۳۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۹۹ تن از ایشان وخیم است.
الجعبری در ۱۸ ژانویه ۱۹۷۲ متولد شد، اسم کامل وی «تیسیر محمود الجعبری» و لقب وی «ابومحمود» بود. وی از خاندان الجعبری است، خاندانی که «احمد الجعبری» مرد شماره دو گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس که در سال ۲۰۱۲ ترور شد نیز وابسته به همین خانواده است.
صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری با تولید تجهیزات پزشکی در کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ