یک جست‌وجوی ساده گوگل به سادگی شما را به ده‌ها شماره تماس مرتبط با اپیلاسیون می‌رساند و تماس تصادفی با هرکدام از این شماره‌ها از شدت‌گرفتن مراجعه کودکان برای اپیلاسیون حکایت دارد؛ معمولا هم دخترانی زیر ۱۸ سال که همراه با نزدیکان خود به چنین مراکزی مراجعه می‌کنند و اگر پزشک مجوز را صادر کند و کودک توان تحمل درد این کار را داشته باشد، پا به الگوی تعریف‌ شده از زیبایی و مدروز می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان با اشاره به جزئیات کودک‌آزاری در این شهرستان عنوان کرد: هنگام مراجعه کودک به بیمارستان، کتف دست چپ او شکسته شده بود و روی ناخن پا، دست، بینی و در بیشتر اعضای بدن این کودک رد دندان ناپدری مشاهده می‌شد.
پیتر اسکالی که یک شهروند استرالیایی است به اتهام آزار کودکان به ۱۲۹ سال زندان محکوم شده است.
به گفته یک روانشناس؛ بسیاری از افرادی که در کودکی موردسوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند، در بزرگسالی گرایشات جنسی آن‌ها منحرف می‌شود و به آزار جنسی کودکان تمایل پیدا می‌کنند. او می‌گوید: «نمی‌توان ویژگی‌های مشترک و مشخصی را برای کودک‌آزاران پیدا کرد، اما اغلب افرادی که مرتکب این جرم شده‌اند، سابقه اعمال مجرمانه، بزهکاری و رفتار ضداجتماعی داشته‌اند، موادمخدر مصرف می‌کرده‌اند و در خانواده‌ای ازهم‌گسیخته و آشوب‌زده رشد کرده‌اند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ