الجعبری در ۱۸ ژانویه ۱۹۷۲ متولد شد، اسم کامل وی «تیسیر محمود الجعبری» و لقب وی «ابومحمود» بود. وی از خاندان الجعبری است، خاندانی که «احمد الجعبری» مرد شماره دو گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس که در سال ۲۰۱۲ ترور شد نیز وابسته به همین خانواده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
فرمانده کلیدی طالبان پاکستان در حمله هوایی در افغانستان کشته شد.
فرمانده نیروی هوای ارتش رژیم صهیونیستی به آسیب‌ شدید وارده به نیروی هوایی ارتش این رژیم در پی امتناع از خدمت هزاران نظامی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی، اذعان کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی ۱۷ مرداد و فرار رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعدادی از افراد بی‌حجاب وابسته به دشمن هستند، افزود: اگر دین و آن چیزی که هست را درست تبلیغ کنیم، جوانان ما درست می‌شوند؛ رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش خطرات و تهدیدات علیه تل آویو بدلیل بحران‌های داخلی هشدار داد.
فرمانده اسبق ارتش روسیه که به عنوان فرمانده در مناطق دونباس خدمت می‌کرد، در مسکو بازداشت شد.
ارتشبد «نزارالخزرجی» فرمانده سابق ستاد کل ارتش بعث عراق و فرمانده ستاد کل ارتش عراق در سال ۱۹۸۷ در مصاحبه‌ای روایت می‌کند: به نظرم دو علت برای همراهی نکردن اعرب اهواز با صدام وجود داشت. علت اول اینکه عرب‌های اهواز از نظر مذهبی تحت تاثیر {امام} خمینی بودند، چون مذهب آن‌ها یکسان بود.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور فرمانده جدید انتظامی استان کرمان منصوب و معرفی شد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی با حضور درستادارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان ژنرال «سید عاصم مُنیر» فرمانده ارتش پاکستان با هدف دیدار و رایزنی‌ با مقام‌های بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبردهای دشمن افزود: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست‌ها بجنگیم.
فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش روسیه در شهر جنوبی کراسنودار به ضرب گلوله کشته شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات درگیری در کلانتری ۱۶ زاهدان گفت: در این حمله، ۴ تروریست معاند با پوشش ارباب رجوع درب کلانتری آمده بودند
رئیس جمهور بلاروس ضمن تاکید بر اینکه نظم جهانی به وجود آمده پس از جنگ جهانی دیگر وجود ندارد درباره واگنر هم موضع کرد.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
در جریان درگیری طالبان با نیروهای مرزی پاکستان در مرز با ولایت پکتیکا، ۷ نفر کشته و ۴ تَن زخمی شدند؛ در این میان «صبغت‌الله تکل» از فرماندهان محلی طالبان در میان جان‌باختگان قرار دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
منابع اطلاعاتی و امنیتی آمریکا طی چند ماه گذشته در مورد کشتار و درگیری میان واگنر و ارتش روسیه هشدارهایی داده بود و فرمانده این گروه زیر نظر قرار داشت.
«یوگنی پریگوژین»، فرمانده گروه «واگنر» عقب نشینی نیروهای این گروه به پایگاه های خود را تائید کرد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ