شاتل موبایل از عرضه رنج جدید شماره سیم کارت های خود با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۸ به بازار ارتباطات کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان هفت دوره فرمول یک در گرندپری بلژیک نیز نشان داد که همچنان از ماشین جدید تیم مرسدس بنز رنج می‌برد و با آن سازگاری ندارد.
مردی که هفت سال دخترخوانده‌اش را آزار و اذیت می‌کرد به مرگ محکوم شد.
ریس جیمز در آستانه تور پیش فصل چلسی در ایالات متحده آمریکا از مصدومیت رنج می‌برد.
شاخص کل امروز با ریزش ۱۱۲۸۱ واحدی مواجه شد اما مهمترین مشکل این روزهای بازار سرمایه عدم اقبال سرمایه گذاران کلان و خرد است.
جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
شاتل‌ موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۹ به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.
کارلو آنچلوتی جشن قهرمانی کوپا دل ری را حق بازیکنانش عنوان کرد و گفت از فردا به سیتی فکر خواهند کرد.
شادی دیوانه‌وار یورگن کلوپ پس از برتری 4-3 مقابل تاتنهام به تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شده است.
آموزش و پرورش در کمترین حالت به بیش از سیصد هزار معلم جدید نیاز دارد این در حالی است که فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مراتب عددی کمتر از این بوده و عده ای هم سالانه بازنشسته می شوند.
رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌وفاضلاب و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.
لوتار ماتئوس اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای بی‌سابقه و با جملاتی تند به مدیران باشگاه حمله کرده است.
مربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا برای سومین بار در Absa Cape Epic شرکت خواهد کرد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل سیاسی کردن فعالیت های بشردوستانه از سوی غرب را موجب تشدید درد و رنج مردم این کشور دانست.
تحلیل‌های جدید اطلاعاتی غربی ادعا می‌کنند که ولادیمیر پوتین از اختلاف شخصیتی خودبزرگ بینی رنج می برد که ناشی از داروهای سرطان است.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد شبی تاریخی برای فوتبال این کشور رقم خورده است.
والری سولوی، تحلیلگر سیاسی مدعی شده که پوتین از چندین بیماری جدی از جمله سرطان، پارکینسیون و اختلال اسکیزوفرنی رنج می‌برد. سولوی معتقد است که سلامتی پوتین به طور چشمگیری رو به وخامت بوده است. او معتقد است که وضعیت پزشکی پوتین بر قضاوت و تصمیم گیری او در مورد جنگ اوکراین تاثیرگذار بوده است.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
اثر جذام بر چهره پرمحبت محبوبه و محمدعلی نمایان است. زوج میانسالی که سال‌های سال است در کنار هم در این اتاقک‌ها روز را شب می‌کنند و حالا حمایت فرزندان‌شان، کمک‌کننده حال این روز‌های آنهاست. محبوبه از روز‌هایی که بر او گذشته برایمان می‌گوید و همسرش محمدعلی پشت سر او آرام و بی‌صدا سینی چایش را با دستان نیمه‌جان زیر شیر آب می‌برد و با دقت آن را آب می‌کشد، بعد وضو می‌گیرد و چند دقیقه بعد هم شروع به خواندن نماز ظهر می‌کند.
بیمه کارگران ساختمانی از آن بحث‌هایی است که آن‌قدر بوده و به جایی نرسیده که احتمالا مدیران و برنامه‌ریزان اجرائی، نمایندگان مجلس، کارشناسان و اهالی خانه کارگر به بودن و بطالتش عادت کرده‌اند. کارگران خانه‌ای هم البته دارند در حوالی خیابان کارگر که سقفش برای همه کارگران سایه ندارد.
متهم گفت: مادربزرگم همسایه‌ام بود. مرتب می‌رفتم پیش او می‌ماندم. رابطه خوبی داشتیم. او مریض و پیر بود. درد می‌کشید شب‌ها ناله می‌کرد. فکر می‌کردم، چون زجر می‌کشد اگر بمیرد، بهتر است. از طرفی آدم خوبی هم بود. گفتم حیف است که در این دنیا باشد. او از جنس این دنیا نیست. می‌خواستم درد و رنجش تموم شود.
باشگاه پرسپولیس که این روزها از فرسوده شدن چمن ورزشگاه کاظمی رنج می‌برد با چالش جدیدی در مورد ورزشگاه درفشی‌فر نیز مواجه شده است.
امروز، ۱۷ آگوست، سالروز اولین مرگ حاصل از تصادف جاده‌ای در تاریخ است. سالانه حدود ۱.۳ میلیون نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون نفر دیگر از صدمات غیر کُشنده رنج می‌برند که بسیاری از آنها در نتیجه آسیب دیدگی خود دچار معلولیت می‌شوند. صدمات ناشی از تصادفات جاده ای علت اصلی مرگ و میر کودکان و جوانان ۵ تا ۲۹ ساله است. هر ۱ درصد افزایش در سرعت متوسط، ۴ درصد افزایش در خطر تصادف مرگبار و ۳ درصد افزایش در خطر تصادف جدی ایجاد می‌کند.
وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تمدید آتش بس فرصتی برای لغو محاصره و اثبات میزان جدیت طرف ها برای کاستن از درد و رنج ملت یمن است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ