این بازیکن با پیراهن شماره ۱۸ در تمرینات پرسپولیس، کادرفنی این تیم را یاد جوانی‌های مهدی تارتار انداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان با درخشش دوباره شهریار مغانلو در برنده شهرآورد اصفهان لقب گرفت.
سرمربی پرتغالی سپاهان فصل را با متدی مشابه ریکاردو ساپینتو در فصل گذشته آغاز کرد.
دایچی کامادا، بازیکن سابق آینتراخت فرانکفورت، به دلیل مشابهی که مانع از انتقال مهدی طارمی به میلان شد، مقصد جدیدی را انتخاب کرده است.
کیلیان امباپه دیروز از تور ژاپن پی اس جی کنار گذاشته شد و قرار شده دیگر با تیم اصلی تمرین نکند.
دکتر خرمشاد استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می‌گوید: فرض کنید پارلمان فرانسه قانونی تصویب کند و اجازه دهد تا احزاب سیاسی مذهبی تاسیس شوند. آن مصوبه از سوی شورای عالی قانون اساسی رد خواهد شد؛ چراکه با قانون اساسی مغایر است. شورای عالی قانون اساسی فرانسه پاسدار لا‌ئیسیته است.
یک وبگاه فلسطینی با مقایسه رخدادهای اخیر در سوئد و فلسطین اشغالی، این اتفاقات را مرتبط با اندیشه‌های افراط‌گرایانه صهیونیست‌ها دانست.
سرمربی آلومینیوم در دو سال پیاپی با اتفاقی مشابه در پایان لیگ برتر مواجه شد.
الکلاسیکوی عربستان در حالی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید که الهلال گل های کاملا یک شکلی با سرنوشت مشابه به ثمر رساند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آمادگی کامل برای برگزاری جشن قهرمانی در کرمان و قائمشهر خبر داد.
نیوکاسل با وارد کردن دو گل مشابه به دروازه منچستر، برد فوق‌العاده مهمی به دست آورد.
دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس برای پنجمین بازی پیاپی برابر تیم سابق خود مقابل ضربات پنالتی قرار گرفت.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
«با احداث سد چم‌شیر و ذخیره سازی حجم زیاد آب در پشت آن امکان توسعه کشاورزی در منطقه تا ۱۱۰‌هزار هکتار پیش‌بینی شده است که بخش‌هایی از اراضی پایین‌دست در استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌هایی از اراضی استان خوزستان را پوشش می‌دهد. همچنین ده‌ها هزار هکتار از اراضی دیم و کم‌بازده را به اراضی کشاورزی آبی صنعتی با بازدهی بالا و مدرن تبدیل خواهد کرد.»
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
تیمی متشکل از ۵۰ ستاره شناس در یک پژوهش جدید وجود سیاره خارج از منظومه شمسی Wolf ۱۰۶۹b را تایید کردند که دور ستاره سرخ کوتوله‌ای مدار می‌زند.
باشگاه الهلال نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود، نتوانست خرید زمستانی داشته باشد.
باشگاه الهلال نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود، نتوانست خرید زمستانی داشته باشد.
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با ولز به «گرت بیل» کاپیتان این تیم کنایه زد.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره کنار گذاشتن شهرخودرو از جدول لیگ آزادگان و سرنوشت مشابه تیم‌های مشهدی صحبت کرد.
کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان فوتسال درخشان ظاهر شد.
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ویروس سرماخوردگی در جهان در حال گسترش است که می‌تواند علائم مشابه کرونا داشته باشد. همچنین گروهی از انتروویروس‌ها (ویروسی که اواخر تابستان و اوایل پاییز شیوع می‌یابد) که همزمان علائم گوارشی و تنفسی دارند نیز می‌تواند مواردی از بیماری ایجاد کند که مشابه کرونا باشند.
۴۰ روز مانده به آغاز جام جهانی سردار آزمون و آنخل دی ماریا وضعیت مشابهی دارند و دقیقا مثل هم نیاز به ۴۰ روز دارند تا بتوانند به وضعیت عادی برگردند و بتوانند برای ایران و آرژانتین بازی کنند.
فیلمساز با تسلط و تجربه و فیلمنامه‌نویس با انگشت گذاشتن روی نقطه ضعف‌های موقعیت‌ دفاع، قرائتی عرفی‌گرایی ارائه می‌دهد که به مثابه استخوان گذاشتن لای زخم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ