نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
مقامات نظامی روسیه اعلام کردند یک جنگنده سوخو-۳۰ ارتش این کشور ساعاتی پیش در منطقه کالینینگراد سقوط کرده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که به میزبانی چین برگزار می شود، در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته است.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
این حادثه حدود ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علت آن در دست بررسی است.
پلیس کانادا از کشته شدن تمامی سرنشینان یک هواپیمای کوچک در پی سقوط آن خبر داد.
فارین افرز در یادداشتی نوشته است که واشنگتن از نتانیاهو عصبانی است و سقوط اسرائیل به آشوب روابط با آمریکا را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
به‌دنبال سقوط یک فروند بالگرد در ساحل کوئینزلند در استرالیا، چهار سرنشین آن مفقود شدند.
لندر ژاپنی «هاکوتو- آر» در اواخر آوریل سال جاری میلادی روی سطح ماه سقوط کرد. اکنون مشخص شده دلیل این سقوط اختلال در حسگر ارتفاع کاوشگر بوده که درباره لبه یک دهانه ماه دچار سردرگمی شده بود.
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
کیهان نوشت: محافل غربی، ماجرای تلخ سانحه هواپیما را بهانه‌ای برای تحت‌الشعاع قرار دادن حمله موشکی سپاه به بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق (به تلافی جنایت ترور سردار سلیمانی) کردند.
شوش- فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد که با رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات یافتند.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هنوز عده‌ای در خصوص علت سقوط هواپیمای اوکراینی ابهام دارند. اینکه ظرف 48 ساعت این تعداد از نیروهای مسلح را توجیه و همراه بکنیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سراسری مسئولین انجمن های هنری و ادبی بسیج گفت: آمریکایی که ناو هواپیما بر خود را حرکت می‌داد به سمت کشوری دولت آن کشور سقوط می‌کرد، امروز شما تفنگ داران آن را اسیر می‌کنید و غلطی نمی‌تواند بکند.
فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.
تیم سردار آزمون در مسیر سقوط از بوندس‌لیگا
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ