علیرغم ساده‌سازی دریافت اینماد، هنوز برخی پرداخت‌یارها با اجباری شدن دریافت این نماد اعتمادساز برای درگاه‌های پرداخت مخالفند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ به دلیل خودداری حریفش از ادامه مسابقه به دور سوم رقابت‌های سینسیناتی صعود کرد.
مجارستان از صدور روادید برای ۲ کشتی‌گیر آزادکار، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و یک داور ایران به دلایل نامشخص خودداری کرد.
مجارستان از صدور روادید برای ۲ کشتی‌گیر آزادکار، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و یک داور ایران به دلایل نامشخص خودداری کرد.
پلیس راهور اعلام کرد: به دلیل خطر کولاک و مه‌گرفتگی در دو روز آینده از سفر غیرضروری به شمال کشور خودداری کنید.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
سه کشور اروپایی از اتباع خود خواستند به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، از سفر غیرضروری به چین خودداری کنند.
بانک‌ها به دلایل مختلف از جمله بخشنامه‌های بانکی، از پرداخت تسهیلات به مردم و بخش‌های تولیدی خودداری می‌کنند. اما این موضوع تنها یک روی سکه است؛ زیرا در روی دیگر سکه تحرکات بسیاری از بانک‌ها در فضای بنگاه داری و ملک داری است. موضوعی که در این سال ها مورد انتقاد رهبر انقلاب نیز بوده و تاکید داشته اند بانک برای بنگاه‌داری نیست.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
داروخانه کلینیک مشهور ناباروری در شیراز به دلیل شکایات مردمی مبنی بر خودداری از عرضه دارو پلمب شد.
داروخانه کلینیک مشهور ناباروری در شیراز به دلیل شکایات مردمی مبنی بر خودداری از عرضه دارو پلمب شد.
مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
تیم ملی بسکتبال استرالیا از حضور در تهران برای پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، خودداری کرد.
علی نامداری می‌گوید به دلیل بدعهدی استقلالی‌ها از آنها شکایت کرده و البته از توضیح درباره جزئیات موضوع خودداری کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صحبت درباره تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل در پیش بودن جام جهانی خودداری کرد.
مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل خودداری از همکاری با کمیته تحقیقات درباره یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، به حبس محکوم شد.
گابریل بوریک رئیس جمهور شیلی به دلیل خودداری از دریافت استوار نامه سفیر رژیم صهیونیستی، مورد هدف سازمان های صهیونیستی قرار گرفت.
نیکول پاشینیان تصمیم گرفته است که به دلیل ناامنی‌های مرزی ایجاد شده، از شرکت در بیست و دومین اجلاس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، خودداری کند.
نیروی دریایی ایالات متحده رسماً تایید کرد که فیلم‌های بیشتری از بشقاب پرنده‌ها در اختیار دارد، اما به دلایل مربوط به امنیت ملی از انتشار آن‌ها خودداری می‌کند.
نشریه تایمز چاپ لندن فاش کرد که رالف رانگنیک سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد دلیل امتناع باشگاه چلسی از جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
به دلیل ممنوعیت استفاده از محصولات رژیم صهیونیستی در نروژ، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش وزیر امورخارجه نروژ خودداری کرد.
از جمله دلایل تعلل و خودداری بانک‌ها از پرداخت وام بدون ضامن، عدم استقرار سیستم پرداخت وام بر مبنای اعتبارسنجی است.
در حالی که وزارت نفت به دلیل برخی ملاحظات، از اعطای سهمیه قیر رایگان بودجه ۱۴۰۱ خودداری می کند، نمایندگان مجلس با اصلاح قانون بودجه، خواستار تأمین اعتبارات آن از منابع داخلی شرکت نفت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ